Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kick-ass webhosting

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 05
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej folkens.

Der er jo rigtigt mange af jer der har egne websites og muligvis også selv har lavet dem/driver dem.

Derfor vil jeg gerne anbefale en rigtigt god ressource, nemlig et webhotel der sparker seriøst r** i forhold til prisen.

Jeg har haft mange forskellige webhoteller indenfor de sidste 8 års tid, i flæng kan nævnes:

- web10.dk
- abusiness.dk
- internetklubben.dk (ved ikke om de findes mere)
- netfirms
- wannafind.dk

.. desuden har jeg haft egen server, købt domæner rundt omkring og så videre. Jeg er aldrig stødt på et firma som jeg kan anbefale i denne grad! I burde næsten få mit login og tjekke online-administrationen ud. Det er ret blæret :)

Hvorfor denne anbefaling? Fordi jeg er ret forbløffet. Jeg har desuden haft en virkelig PHP-guru til at logge ind og rode det hele igennem. Han kunne kun give mig ret.

Man får:

- 400 gigabyte månedligt trafik (!!!)
- 11 gigabyte plads
- op til 5 domænenavne
- ubegrænset e-mail/subdomæne
- fantastico (installerer fora, e-handel og det hele 2 på sek)

.. okay, indrømmet. Det lyder plat. Men kig lige på sitet selv, engang og fortæl mig at jeg har ret.

De har også:

- 2 forskellige webmails, vælg selv :)
- Flere forskellige statistikværktøjer
- Stort supportforum
- Hurtigere supportere via ticketsystem

Hvem er de så? De hedder Site5.com.

Du kan ikke registrere et .DK domæne hos dem og du kan ikke ligge et .DK domæne på deres navneservere, men hvis du køber hos GratisDNS (www.gratisdns.dk) kan du logge ind på deres navneservere og angive din IP. Du får nemlig din egen IP tilknyttet websitet.

GratisDNS er i øvrigt at anbefale fordi de er så dejligt nede på jorden, har bedst domæneadmin og er billigst.

Kig her:
http://www.site5.com/hosting/comparison.php

På forsiden af deres website har de en "chat" hvor man kan snakke live med en sælger. Det gjorde jeg da jeg købte for 2 måneders tid siden. Jeg fik en 3 måneders ordning uden oprettelsesafgift og endte vidst på den gode side af 30 dollars. Ergo, snak med dem .. de giver dig hurtigt et tilbud.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)