Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Roadshow-trailer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi vil gerne ud i det ganske land og vise nogle produkter frem (diasscannere), og vil tænkte derfor at en roadshow-trailer lige må være sagen.

Vi kan desværre ikke finde nogen på Sjælland. Er der nogen der kender til et sted hvor man kan leje en sådan.

Med venlig hilsen

Michael Fray
DELTA ECM

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 20:54
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 30
Fra  Mobiludstilling.dk Skrevet kl. 23:23

Hej Michael.

Jeg er vognmand og er netop igang med opbygning af en showrooms - trailer. Tanken er at den skal eksponere produkter for alle størrelser af virksomheder - store som små - til meget fornuftige priser. Det kan være på " tour " til kundekredse eller messer ect.

Traileren måler indv. 13,50 m. x 2,47 m. Vogntoget vil fremstå meget præsentabelt og kunden får mulighed for at montere eget firmalogo på hele trækket i det omfang det ønskes, således at bilen kan fremstå som en del af det repræsenterede firma.

Jeg håber at være klar i starten af september, men det afhænger meget af bla. selve indretningen i traileren og mange andre overvejelser.........

Lad mig evt. høre hvad du havde forestillet dig.......

Ps. Det skal lige nævnes at trækket vejer omkring 17 tons i tom tilstand, så der er lidt begrænsninger mht. græsmarker, gamle bymidter ect. 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 10:31

Hej

Tag en snak med MB-Show. Jeg arbejder sammen med dem næsten dagligt på et stort Roadshow, og de ved hvad det drejer sig om. De har kunder som Novo, Alfa Laval, HP, OCE, Kattens Værn og en masse andre.

se mere på www.mb-show.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)