Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cle Web-Design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Cle Web-Design er et enkeltmandsfirma, der kan tilbyde web-design til en særdeles attraktiv pris, da det skal bruges som et led i min videregående uddannelse til Multimediedesigner når jeg bliver færdig med gymnasiet til sommer (2009).
Jeg har en del erfaring i web-design. Jeg har lavet hjemmeside for en kunstmaler og en svømmeklub. Derudover har jeg beskæftiget mig med hjemmesider som fritidsinteresse i 5 år.

Cle Web-Design kan lave hjemmesider med design og identitet og hjælpe dig med at finde en god og prisattraktiv web-hosting, der også kan give dig ubegrænset e-mail konti og mange andre muligheder.

For mere information, besøg: http://web-design.cle.dk eller ring på: 50 56 50 17

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Tillykke med dit nye firma og velkommen i "branchen".

Hvis jeg lige må give dig et godt råd med på vejen, så er det at få lidt styr over din basale HTML-viden.

Alene på din forside, har du 2 <HEAD> sektioner, 2 <BODY> sektioner og et hav af </body> og </html>.

Èn ting er, at dit eget site "fejler" - værre er det efter min mening, at de sites du har lavet for andre har de samme basale fejl.

Blot en godt råd Smile

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:34

Det er for cool. at dit logo er en snegl. Er det velovervejet ? I en branche hvor leverings sikkerhed og hastighed er nøgle parametre for de fleste kunder. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Tilykke med dit nye firma:D Men jeg tror at du lige skal lære lidt mere om HTML inden du sætter dig for at levere sider af så ringe en standart. Som Oxkjær skriver, 2 gange HEAD / BODY der skal være 1 gange af begge to??
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24

Tak for rådene. Jeg tror nu ikke jeg har problemer med HTML'en - det er PHP's include funktion der skaber problemet, men jeg skal da nok arbejde på at fikse det.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:38

Det er næppe din include funktion der skaber problemet, det er dig der har indsat alle de ekstra tags i din includefil og dermed dig selv der skaber problemet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:44

Korrekt. Rettet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)