Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel webshop med kortbetaling, sælg dine produkter online for kun 3999,00 inkl. kortbetaling med Paypal.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Professionel webshop med kortbetaling

Webshoppen er baseret på oscommerce, som er en af de, mest anvendte brugerflader til online handel. Løsningen indeholder alle standard funktioner og leveres 100 % kørerklar på Dansk.

Pris inkl. installation, danskoversættelse, valgfri skabelon, opsætning og redigering af tekst i billeder. Kun DKK 3999,00 ekskl. moms

Vidste du at du med en Paypal kont, kan modtage Visa, Matercard, Discover og American Express??? Det er gratis at oprette en paypal konto og man betaler kun et gebyr pr. transaktion. Det bliver ikke nemmere at starte en shop der kan modtage kortbetaling.

Læs mere her og se vores skabeloner. http://www.besthosting.dk/webshop.htm

I hele juli måned får du også et gratis domæne samt 1 års gratis webhotel med i prisen.

Vi glæder os til at byde din nye butik velkommen til Internettet.

Med venlig hilsen

www.besthosting.dk

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 21:41

Din tekst lyder godt; men dine udvalgte referencer du henviser til er skræmmende. Hvis I ikke laver mere ved siderne end der er gjort ved referencerne, er der så mulighed for at kunderne selv retter i koderne sådan siderne forbedres?

I øvrigt vidste jeg godt det med Paypal, og jeg ved også, at jeg skal betale 1,9% i gebyr til Paypal for alle modtagne beløb. Jeg ved også at danskere forventer at kunne betale med Dankort.

"Alle klare hoveder gentager siden Bacon, at der ikke er anden virkelig erkendelse end den, der hviler på iagttagne kendsgerninger." Bookmaker guide
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 16:00

Goddag,

Jeg kan se at du skriver kortbetaling via PayPal, men via jeres hjemmeside kan jeg se en lang række kortlogoer, der ikke understøttes af PayPal. Har I fundet en dansk gateway som I vil bruge til jeres kunder. (Ellers har jeg et godt tilbud til dig Big Smile)  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 16:53

Man kan brugeepay.dk hvis man vil bruge pbs

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)