Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ASP programmør søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

ASP programmør søges

Vi leder efter en asp programmør i forbindelse med udviklingen af et community site.
Kort fortalt drejer det sig om site hvor brugere uploader billeder som så kan rates af andre brugere på sitet.

Vi har allerede et overordnet design på plads, samt flere indholdssider i PSD format.

Vi skal bl.a. bruge flg. funktioner:

•    Opret/rediger profiler
•    Upload billeder, både via web og mms
•    Tagging billeder, og hertil præsentation af rundt omkring på sitet
•    Rating/kommentering
•    Forum/debat
•    Venneliste

Du har/er:

•    Fuldsætndig styr på XHTML, CSS og w3c standarder.
•    Styr på at kode Javascript og Ajax.
•    En ASP haj - der er tale om Classic ASP og ikke ASP.NET
•    Erfaring med MS SQL 2005

Det er naturligvis vigtigt at du har 100% styr på ASP programmering med bagvedliggende SQL database.

Du skal også have godt styr på javascript da vi har brug for en funktion hvor billeder beskæres af brugerne ved at afmærke området på billedet med musen. Ligesom det kendes fra DKBN, LinkedIN og Facebook.

Har du lidt flair for design og brugervenlighed er det en fordel, da der kan forekomme mindre tilretning af design. Vi har, som sagt, det grafiske på plads så du behøver ikke at være superbruger til photoshop.

Vi kommer til at have en funktion hvor folk kan uploade billeder direkte fra mobilen, så  har du erfaring med opsætning og integrering af SMS/MMS gateway er det en fordel, men intet krav.

Vores budget til opgaven er 15.000,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41

Øhh, mangler der ikke et eller to "0"'er på det beløb?
Hvis det opgivet beløb er i danske kroner, tror jeg næppe du kommer længere end et simplet CMS eller måske en simple internet shop.. 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:48

Hejsa.

Vi kan hjælpe.

Send venligst en mail til info@kiwl.dk så finder vi ud af det.

Billig Iphone udvikling

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:46

Kiwl:

Hejsa.

Vi kan hjælpe.

Send venligst en mail til info@kiwl.dk så finder vi ud af det.

Efter at have gennemlæst Kiwl vil jeg fraråde ovenstående, med mindre du er klar over hvilket niveau du får. Og til den pris du selv foreslår vil jeg antage at du forventer low-budget kvalitet, men vil lige sikre mig du er opmærksom på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:07

Jeg er helt enig med Mikkel, det er utroligt lidt du kan få lavet for 15.000,-
Du vil slet ikke kunne få lavet noget i retning af facebook, for de små penge.. Det er jo ikke engang en halv månedsløn til én programmør..

Men held og lykke med det.

Ps. Hvis bugettet ikke er så højt og det virkeligt at din drøm du skal i gang med det, så bid i det sure æble og slå dig sammen med et stort webbureau som kan se der er penge i dit projekt og få dem til at satse.. Altså du giver dem ejer andel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)