Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Adword kampange

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille agent virksomhed som hjælper svenske online virksomheder med deres salg i Danmark (www.JumpB.dk). Først og fremmest er min opgave at få deres svensker butikker oversat til Dansk, finde den information de har brug for i Danmark, og hjælpe dem med PR og online markedsføring. Design, betalingsmetode og det tekniske har jeg ingen indflydelse på.

Jeg læser om SEO og Adwords på nettet men faktum er, at jeg aldrig har kørt en stor adwords kampagne endnu, men der må være nogle kloge hoveder på amino der kan give et tip eller to. Links til gode Adwordsguids er også meget velkommen.

Casen: www.Nodelageret.se

Det er en online butik der sælger nodebøger til klaver, guitar og meget mere. I alt er der et udvalg på ca 70.000 produkter. Mit udgangs punkt er at det må være nemt at markedsføre, da der ikke er mange andre der sælger nodebøger for f.eks. instrumentet Ukulele. Mit spørgsmål er hvordan jeg skal bygge mine kampanger op. Skal jeg fokusere dem på: Instrument, artist eller de enkle sang numre? jeg har råd til at betale max 10kr pr transaktion jeg får igennem. Er det muligt eller skal jeg holde mig til PR kampanger?

Pt tester jeg adwords lidt med en kampagne for Beatels noder. Mine søge ord er navnene på alle Beatels nummerene + noder. Jeg skal betale 0,60 kr pr. klik hvilket jeg synes er i overkanten. 

Kritik til siden som jeg er klar over:

• Siden har ikke dankort, og paypal er ikke optimalt
  • Siden loader langsomt.....
  • Designet kunne være meget bedre
  • Der kunne være mere information omkring virksomheden

Jeg ser frem til at høre gode forslag fra jer.

Mvh Anders

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:44

Ikk fordi jeg har de helt store forslag lige nu, men 60 øre for et klik synes jeg ikke er ret meget, vi giver sommetider 3,27 kr. pr. klik til www.pokertil.dk

Du kunne jo lave nogle flere adwords kampagne, en på sange og en på artister og måske en på instumenter, også lade kampagnen peje lige til den side på sitet som omhandler det enkelte emne så kommer du også højre op på listen...

Håber du kunne bruge det til noget :)

God sommer!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 13:54

Nicolai>> Tak for dit svar. Det er rart at vide hvad andre betaler, men min point er også at der er mange der sælger poker ting på nette, og få der sælger noder. Derfor burde noder også være billigere...

Og god summer:-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:06

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 15:09

Godt navn

Tak for linket og god weekend

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:20

Hej Anders

Du kan også købe e-pusher (Thorbogs bog) og så får du en gratis AdWords guide skrevet af Sebastian Gullacksen (kan ikke huske om det er med eller uden 'c'). 

Held og lykke. 

Søren J Wink

Søren J ;o)

Partner hos www.nosuchagency.dk 

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 22:41

Tak for tipet Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)