Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, incl. unikt design og logo.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 07
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er freelance webdesigner, har arbejdet med design de sidste 8 år. og har haft kendskab til OScommerce de sidste 4 år.
Mener selv jeg har erfaring nok til at tilbyde dig/Jer et helt unikt design og logo til din shop.
Jeg sætter det hele op og designer efter dine ønsker. Normalt tager jeg 10.000 kr. for sådan en løsning, men da jeg står og mangler lidt refferencer til min hjemmeside køre jeg PT. en fast pris på 3.000 kr. Her får du flg.: shopsystemet, unikt design, webhotel, domæne, unikt logo + 30-dage support.
Kort sagt, gør det hele køreklar for dig, du skal bare smide varene på hylden.

Refferencer:

voksenbutik.dk (design og opsætning)
david-beckham.dk (design og opsætning)

Håber at høre fra Jer.

Vh.

Martin
martin@david-beckham.dk

Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 00:08
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:01

Du skal lige få voksenbutik.dk til at pege på shoppen, det gør din reference lidt mere charmerende.

Jimmy

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:03

Man kan forresten ikke tilgå voksenbuik.dk via http://voksenbutik.dk - så for de dovne (mig Big Smile) ville det være godt med link.

Jeg har planer om at starte op med en webshop inden længe, og har bestemt ikke pengene til det helt store, så jeg er meget interesseret i dit tilbud Smile Laver du det "fra bunden" eller er det en form for oscommerce løsning - for jeg har brug for lidt andet end hvad jeg lige har kunne finde til sådan noget som oscommerce.

Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 14:24

Platformen er OScommerce, men laver ændringer og design efter kundens behov. :-)

Tilmeldt 26. Dec 07
Skrevet kl. 11:24

Er man så doven man skal have link på? ;-)

Fra Hinnerup, Århus
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:51
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 09:50

K. T. Glasdam:

Man kan forresten ikke tilgå voksenbuik.dk via http://voksenbutik.dk - så for de dovne (mig Big Smile) ville det være godt med link.

Jeg har planer om at starte op med en webshop inden længe, og har bestemt ikke pengene til det helt store, så jeg er meget interesseret i dit tilbud Smile Laver du det "fra bunden" eller er det en form for oscommerce løsning - for jeg har brug for lidt andet end hvad jeg lige har kunne finde til sådan noget som oscommerce.

Du skal overveje joomla. Det er bedre, og der er mange flere funktioner du kan bruge. Fx forum, byhedsbreve, automatisk backup til din mail hver dag, og så er der flere hundrede gratis designs på www.joomlaos.de - og kan du selv, er det gratis som osc

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)