Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En samarbejdspartner efterløses – hosting.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi er på udkig efter en samarbejdspartner, som vil hoster løsninger til nogle af vores kunder.

Vi har brug for en pålidelige og stabil samarbejdspartner med et høj service niveau.

Send en PM, hvis du har interesse.

Vi vil også gerne høre om erfaringer ved at bruge forskellige hosting leverandører på markedet.

På forhånd tak

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:41
Vi har brugt www.wannafind.dk til en del sites rundt omkring.
Det jeg synes er rigtig godt ved wannafind er at deres service niveau er rigtig højt, du kan altid ringe, og de har altid et godt og velbegrundet svar, som samtidig kommer hurtigt.

Jeg har aldrig oplevet dem nede ( dermed ikke sagt de ikke har været nede)

Hvis i har mange kunder som i sender videre er jeg sikker på i kan lave en god aftale med  dem.
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:34

Vi bruger Jepponet (www.jepponet.dk), de har en god support, altid venlige supportere og en hurtig ekspederingstid.

Du kan lave en reseller aftale med dem, så får du hoteller med fuld support til næsten ingen penge.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:47
Dato: 4/10/2006 9:34:10 AM Forfatter: Dennis Langthjem

Vi bruger Jepponet (www.jepponet.dk), de har en god support, altid venlige supportere og en hurtig ekspederingstid.

Du kan lave en reseller aftale med dem, så får du hoteller med fuld support til næsten ingen penge.

Inden nogen bliver gift med Jepponet, var det måske en ide at læse denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2067

Der beskrives deres service nemlig som alt andet end god...

mvh Carsten

Tilmeldt 1. Jun 05
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:59
Mange tak til alle for jeres svarer. Jeg vil tage kontakten til Wannafind, samt at jeg har læst tråden om den anden udbyder.

Håber, at der vil være flere anbefalinger og gode råd.

Hilsen,

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 23:23
Jeg har nu solgt løsninger fra Wannafind (eller 123hotel som deres reseller-løsning hedder) i et par år og har endnu ikke haft noget at udsætte på deres service, tværtimod.
Priserne er rimelige, især set i forhold det øvrige marked samt kvaliteten på produktet.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)