Hej jeg har et lidt anderledes reklame tilbud til jer. jeg vil føst lige give lidt baggrunds info. Jeg har gennem et par år arbejdet med osCommerce og sagt i al besekdenhed så har jeg ret godt styr på det system. Der er mange ting der kunne være bedre, og som meget aktivt medlem på et hjælpe forum har jeg med tiden fundet ud af dels hvad folk har brug for og hvor det som regl går galt for dem når de skal starte. Derfor har jeg gennem det sidste halve års tid arbejdet på en færdig installationspakke til osCommerce som er kraftigt modificeret, en person med blot et minimum af kendskab til hjemmesider vil på under 30 min kunne smide en shop i luften som altså indeholder rigtig mange forbedringer bl.a. en helt ny oversættelse, og en 100% dansk administration. Shoppen er som standard søgemaskineoptimeret og alle moduler vil, efter installationen være konfigureret i overensstemmelse med hvad jeg har erfaring for er bedst. Udover den nye danske oversættelse og danske administrationsdel så vil hele shoppen tage udgangspunkt i danske forhold det, der er altså ved installation opsat med dansk moms, fragt moduler der passer til danmark osv osv. Hele denne herlighed bliver gjort gratis tilgængeligt, ja du læste rigtigt, og nej det er ikke fordi jeg har fået et tidligt solstik, at jeg bare forærer flere års erfaring og 100 vis af timers arbejde væk. Jeg har en mere langsigtet plan for hvordan jeg får min investering igen. Men der er ingen tvivl om at der er mange der kommer til at nyde godt af det helt gratis. Nå men hvordan kommer det så til at give mulighed for at profilere dine produkter? Der er jo tale om et webshop system, og en webshop indeholder jo en masse produkter, og det gør standard installationspakken selvfølgelig også for at demonstrer for folk hvordan det virker, og her kommer du og dine produkter ind i billedet. Jeg vil tilbyde en udvalgt virksomhed at få deres produkter lagt ind i denne gratis installationspakke og desuden vil det være de produkter der kommer til at ligge permenent i showcasen som findes på systemets hjemmside. Nu er det måske ikke alle der kan se det smarte i det men du får mulighed for at skrive produktpræsentationer og indsætte link til priducenten (eller din egen webshop) på alle siderne. Du får altså masser af eksponeringer og eksterne link til din virksomhed eller webshop. Jeg har gjort en del ud af at lave denne løsning noget kønnere end en standard osCommerce (det er nu heller ikke svært). Der mangler stadig en hel del men det skrider støt og roligt frem af, og pr 1. juli d.å. stiftede jeg sammen med en programmør et nyt firma. Jeg forventer at systemet bliver offentligtgjort til betatest inden for 6 uger og den endelige version 1.0 vil være klar i starten af det nye år. Hvis du er interesseret i denne reklame mulighed, eller har spørgsmål, så send mig en pm med navn, telefonnummer, lidt information om dine produkter og et link til en evt hjemmeside. Jeg vil sælge pladsen på årsbasis og skal da skynde mig at sige at jeg af gode grunde ikke kan give dig nogen som helst løfter om hvor mange eksponeringer du vil få. Hvis du bliver den "heldige" så skal du levere færdigt tekst og billed materiale til alle produkterne, efter nærmere anvisninger. Så fremt du ønsker at få opdateret produkterne inden for dit år kan godt arrangeres, men der vil blive opkrævet alm. timebetaling for arbejdet med at udskifte/opdatere dem i installationspakke og showcase. Antallet af produkter forestiller jeg mig vil være omkring 20 delt op i 3-6 kategorier. Nu er der sikkert nogen der vil undre sig over hvorfor jeg ikke benytter denne reklame mulighed selv når jeg nu har min egen webshop, og til det kan jeg kune sige jeg ligger allerede stabilt mellem de 3 øverste på mine søge ord på Google, og kunne det her give det første afkast for de mange timers arbejde så snupper jeg dem. |
"nej det er ikke fordi jeg har fået et tidligt solstik, at jeg bare forærer flere års erfaring og 100 vis af timers arbejde væk"
Næ det er fordi osCommerce er GPL-licenseret, såmænd.