Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til hulplader.dk, hvad er der galt !?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-aminoer, jeg kunne godt bruge lidt hjælp og impulser fra alle professionelle hoveder til www.hulplader.dk .

Sagen er at vi har fået lavet et nyt hovedwebsite www.gl-bedsted.dk og integreret hulplader, www.hulplader.dk,  i den. Så langt så godt, MEN siden vi har gjort det er antallet af forespørgsler faldet rimeligt drastisk. Før kørte den på en side for sig selv og vi har lavet
designet lidt om, men ellers ikke rørt meget ved den. Jeg skal lige sige, at antallet af besøgende i samme tidsrum på www.gl-bedsted.dk
er steget markant, siden vi lavede den om i januar, så det kan ikke være antallet af "generelle" besøgende det er galt med!  
Men noget er galt og jeg kunne godt bruge en håndrækning og nogen uforbeholdne meninger om siden, dvs. design, opbygning etc.
PS, det er "Designguiden" der er aktivet, hvis I vil have ulejlighed med at teste (Start Designguide), hvis I går hele vejen (til trin 11) kommer sende formularen, I må MEGET gerne bruge den og skrive jeres kommentarer i bemærkningsfeltet, så får jeg det serveret
direkte i min indboks jo.
PSS, bare rolig, jeg skal nok lade være med at ulejlige jer med et tilbud på hulplader! (Medmindre I da vil sådan et :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)