I januar måned købte jeg en bærbar computer igennem mit firma via Internettet. Ligesiden virkede den træg og ustabil, og de første mange måneder blev jeg vejledt om det sædvanlige "opdateringer", "geninstallere systemet", "memtest", "harddisk-test" etc. etc. Efterhånden er blevet uddannet computersupporter, men kan stadig ikke finde ud af, hvad dælen der er galt. Det kan firmaet heller ikke. Den blev så indleveret, og de fandt en fejl på grafikkortet og Robson var ikke enablet i BIOS, som mit turbomemory havde jeg ikke kunnet få noget ud af. Da jeg fik den tilbage, så var den stadig langsom og ustabil, og igen kørte vi i lang tid den der med opdateringer, memtest, geninstallere systemet og bla bla bla. Men det virker stadig ikke. Nå skal den så ind igen....
Nu er mit spørgsmål, hvornår kan jeg forlange at få ombyttet computeren eller annullere handlen, da jeg er ved at være en træt gammel mand... Jeg har valgt ikke at nævne firmaets navn, da de som sådan har forsøgt efter bedste evne at hjælpe mig - det har dog bare ikke været godt nok.
|
Annullere handel af en computer købt af mit firma.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)