Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop vil elske at få mere trafik.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter et par rejser til Thailand besluttede min kone og jeg at vi ville prøve at importerer forskellige varer.

Vi har nu fået sat en webshop op som vi jo  gerne ville have lidt trafik til.
Vi har tilmeldt os flere forskellige steder f.eks engodsag.dk - shoplink.dk - eportal.dk - nope.dk - hotstart.dk m.m.
Vil det ikke her på amino være muligt at lave en liste over gode steder at tilmelde sig ?
 
Vi har kigget lidt på Google''s adsense og adwords.
Adwords vil jo helt sikkert give mere trafik.
Men hvad med adsense, vil det også give mere trafik ??
 
Nu vi er i gang kunne vi også godt tænke os lidt kritik - surt som sødt - af vores side.
Vi har for at begrænse omkostningerne selv lavet det meste.
Vi syntes jo selv den er helt "fantastisk" men hvad andre syntes er nok lidt mere spændende.
 
Vi har hentet meget inspiration i dette forum, og er helt sikker på at mange mennesker i fremtiden også vil få det.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten Holm
 

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om to uger hvorvidt de forskellige portaler har skaffet dig noget trafik, hvis det ikke er tilfældet så fjern de forskellige logoer - de forstyrrer billedet. Ren farvemæssigt kunne jeg godt tænke mig nogle farver der harmonere lidt bedre end feks. farven på den nederste bar.

http://links.tdc.dk har givet godt med den ene side jeg har fået optaget og www.klikker.dk giver også lidt, resten leverer nok mere i form af linkpopularitet end direkte hits. Prøv at undersøge de forskellige sider der har samme tema og se om de evt. indeholder en link-sektion du kan komme med i.
 
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)