Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omgåelse af kontrakt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har igennem et stykke tid haft en kontrovers med min tidligere kompagnon. Vi har et Holding selskab som ejer et drift selskab.

Da vores projekt kom i økonomiske problemer, valgte han at melde sig helt ud af selskabet. Han blev efterfølgende ansat som direktør i et andet udviklingsfirma. Han og personerne i dette firma har siden prøvet at bekæmpe mig (og investorerne) for at få ham ud af det. Det endte med at han uden vores vidende (selvfølgelig) laver aftale med kreditor (familiemedlem til ham selv) om at erklære os konkurs...for på den måde kan han komme ud af en konkurrenceklausul.

Da jeg sad i skifteretten mod kreditors advokat oplyste han at kreditor ønskede konkursen så man kunne komme ud af en konkurrenceklausul.......Jeg var jo meget forundret over udmeldingen, da jeg ikke havde en konkurrenceklausul med kreditor, men jeg vidste jo godt inderst inde hvem der stod bag.

Mit spørgsmål er bare om der er nogen der ved om det er en ulovlig og strafbar handling han har gjort ??  

Han har stadig anparter i Holding selskabet og vil hverken det ene eller andet uden han får noget økonomisk ud af det..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)