Der findes så mange fantastiske specialbutikker rundt i landet, I sidegaderne, de mindre byer, gårdbutikker, gallerier. Nye grossister på markedet, kunstnere, designere m.v. Oftest er det dem, som har de lækreste produkter, nemlig fordi denne type butikker er unikke, fyldt med atmosfære og personlighed. Dygtige indehavere der gør en forskel, med deres produkter og udtryk, sortimentsammensætning m.v. Denne her type butikker, fortjener mere opmærksomhed! Men hvordan får man mere opmærksomhed på dem, samtidig med man gør det rigtig interessant for forbrugeren. Hvorfor ikke samle 100 af denne slags i én, med fælles distribution – så man som forbruger, kan handle i Danmarks bedste butikker på en gang – købe alt under et tag, og så lige det, som man ikke finder nede på strøget. Et online stormagasin, et stormagasin med personlighed. Nøjagtig som et storcenter i den fysiske verden, forskellen her er bare, man handler i alle butikker på en gang, men betaler kun en fragt, et sæt handelsbetingelser, en kundeservice m.v. Fra ide til virkelighed (det lykkedes)Det var tankerne, og følelsen af, det blev jeg nødt til at sætte i gang. Der var ingen tvivl, det her skulle afprøves. Lagde alt, hvad jeg ellers beskæftigede mig med væk, og gik i gang. Knap 10 mdr. er gået, og har arbejdet i døgndrift, og alting er gået meget stærkt. 1000 af forhindringer, og begrænsninger er jeg kommet igennem. Og jeg, er ikke jeg mere, men vi, har blandt andet fået en partner ind og mange utrolig kompetente sparringspartnere i konceptet. Følelsen af, det har været det hele værd er kommet frem, og det er fantastisk. Folk, både bagland, kunder og partnere har virkelig bakket op omkring konceptet og det er jeg meget taknemmelig og stolt over. Stormagasinet overtager vi til okt., og er super fedt lavet. Vi slår dørene op for Danmarks førende online stormagasin den 1. april 2009 kl. 14.00 og vi er nu igen med at optage leverandører til Decide. Tak for flot opbakningFlere aminoer har også fået en plads i stormagasinet og vi glæder os meget til at vise/sælge jeres produkter i Decide. Vi har stadig ledige pladser i Decide så er der nogen som mener jeres produkter passer ind i konceptet eller i ønsker en butik i Decide og mere materiale, så skriv endelig til mig på info@decide-design.com I kan læse mere om konceptet på www.Decide-design.com Ville lige dele dette, med jer alle Rigtig god aften. Michaela
|
Lyder som en meget interessant idé :) Tillykke med opstarten.
Jeg synes dog at det er skrækkeligt med de slørede menupunkter på www.decide-design.com - og så får jeg en scrollbar som ikke kan scrolle :)