Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et forum i phpbb hvad skal jeg dowloade

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal jeg så downloade ???

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 00:50

Du skal gå ind på www.phpbb.com og downloade den nyeste version plus dansk sprogpakke.

Dansk support forum for phpbb er www.phpbb2.dk

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:58

Ind her og hent phpBB-3.0.1.zip og upload indholdet til din server (der er oven i købet en stor og fed knap på forsiden Stick out tongue).

Sprogpakker finder du her. Du skal bare overskrive indholdet på din server med filerne i sprogpakken

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:48

K. T. Glasdam:

Ind her og hent phpBB-3.0.1.zip og upload indholdet til din server (der er oven i købet en stor og fed knap på forsiden Stick out tongue).

Sprogpakker finder du her. Du skal bare overskrive indholdet på din server med filerne i sprogpakken

Forstår godt hvad du mener noglelunde, men har en hjemmeside på whitehat.dk som er gratis, men man brude kunne uploade. Men kan ikke helt finde ud af det hvordan man uploader ???

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:09

Har lige brugt 2 sek på at kigge på deres side, for jeg ved ikke rigtig noget om dem, men kan godt nok ikke rigtig se noget information om hvordan man bruger deres services. Normalt får du et brugernavn og en adgangskode, og så kan du bla ved hjælp af ftp overføre og administrere dine filer Jeg vil anbefale at du kontakter dem og spørger hvordan du flytter filerne til dem.

Alle vores brugere har 5mb+ webplads til at lege med php5/mysql
Derudover lyder det ikke som om man har specielt meget plads at boltre sig på... men nu er de jo også gratis at bruge.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)