Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Peer Group - Ide-Generering - Jylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med inspiration fra http://www.amino.dk/forums/t/35051.aspx og med incitament fra vores allesammens Hans, så tager jeg hermed initiativ til en peer dims.

Lokalet er i Frederikshavn og er gratis for mig tirsdage og onsdage - der er en gammledags projektor og tavle og det er LIGE ved banegården :-)

Kom med et par datoer der passer jer!

Mette - som allerede glæder sig :-)

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:27

FANTASTISK!!! :)

Jeg vil gerne være med, på en jysk gruppe. Jeg er fra Aalborg, så Frederikshavn passer mig fint. Hvis det skal være tirsdag eller onsdag, har jeg kun 2 datoer i den nærmeste fremtid jeg kan. Det er i overmorgen onsdag d. 2. juli og tirsdag d 15. juli.

Mvh
Søren

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:59

Ikke d. 2/7 - men d. 15/7 er ok. Jeg synes dog vi skal være 6-7 stykker før det skal blive til noget. Og jeg skal vide besked inden torsdag, for der rejser jeg til Kreta.

Mette

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:16

Lyder som en super ide'.......men, er der mon nogen af alle jer dejlige jyder der er bosiddende mere syd på??? Omkring Århus?? Hvis der er, så meld tilbage..så kan vi jo lave en "Århus-tråd" så det ikke bliver blandet for meget sammen.

Personligt er det for langt at tage til Frederikshavn......også på længere sigt, hvis der skal en gruppe op at stå.

Nanna 

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:20

Jeg har hørt om en gruppe på omkring 15, der f.eks. ind imellem samles hos et af medlemmerne og giver feedback på medlemmets virksomhed - koncept, udvalg, markedsføring - everything - hudløst ærligt. Man sætter tiltag i gang sammen ift medlemmets virksomhed hvis man kan og kører intensivt i en periode. Der skal altså laves noget. Gruppen eksisterer som udgangspunkt kun for sig selv og kan ikke udvides. Gruppen kan opløses når alle medlemmer har været "på".

Det er noget jeg forestiller mig kunne være med til at få en virksomhed ud over rampen - jeg gider ikke arbejde 16 timer om dagen i 5 år, men jeg har heller ikke ambitioner om at blive millionær - det er jo nemt i dag; sælg dit hus - men jeg vil gerne gøre  det så godt det kan gøres indenfor de rammer jeg har/sætter - og der forestiller jeg mig at man kunne have glæde af sådan en gruppe.

Man skal absolut ikke være bange for at give idéer fra sig i sådan en gruppe og derfor skal der heller ikke være 2 af samme slags.

Hvis sådan en gruppe bruger en hel eller halv dag ad gangen, så vil jeg gerne køre til Aalborg eller Aarhus en gang om måneden efter det - for det kunne rykke helt enormt - tror jeg. Sådan en gruppe kræver en høj grad af ansvarlig og prioritering som jeg ser det og derfor skal man være oprigtigt commited.

Vi har lige prøvet at gøre noget lignende med et medlems virksomhed i Morgenfruerne - vi var 13 der tog ud og gav feedback på virksomheden -  medlemmet lagde ALT på bordet. Det "blew my mind" - det var fantastisk og jeg er spændt på at se hvad der sker med medlemmets virksomhed fremover. Det gjorde mig virkelig hooked på at gøre det noget mere - og hvis nogen har lyst så er der et medlem her - og jeg har sandsynligvis et til medlem i håndtasken :-)

Mette

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 06:21

Nanna - der er kun en time fra Århus til Frederikshavn :-)

EDIT: Nååå nej, det er fra Ålborg der er en time - ja, jeg har det ligesådan - er det over en times køretid, så skal det dælme være noget specielt jeg skal afsted til. Selvom jeg hjertens gerne kører ud til klienter der bor 1 time og 3 kvarter fra Skagen eller mere - men de betaler mig jo også for det - og så føles det helt anderledes =D

Mette

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:24

Hej Mette

Lyder rigtig godt med den der seriøse netværksgruppe. Personligt har jeg lidt svært ved ofte at komme afsted  til møder i eks. Ålborg, men det skal jo ikke hindre andre i at starte op.

Jeg arbejder stadig i et helt andet erhverv, som jeg for tiden rigtig gerne vil forlade. Min drøm er jo, som alle andre iværksættere, at komme til at arbejde med det vi virkelig brænder for, nemlig indretning.

Overvejer også at melde mig ind i morgendagens heltinder. Dem har jeg kun hørt positivt om.

Kh Nanna 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)