Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger salgsjob i spændende virksomhed

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino brugere, Er der nogen der har kendskab til virksomheder som søger sælgere/konsulenter. Jeg har selvfølgelig været alle jobannoncerne igennem, men ved også at det kun er en brøkdel som bliver slået op. Jeg leder efter et spændende firma med en god kultur og spændende produkter, om firmaet er stort eller mindre gør ikke så meget. Jeg arbejder selv nu som sælger hos et investeringsselskab i Schweiz, men vender tilbage til Danmark igen til juli. Har tidligere arbejdet indenfor tekstil- transport og investeringsbranchen, men er åben overfor stort set alle brancher Jeg er 26 år og bor i Vejle, så jobbet skulle gerne være i midt- eller sydjylland, men er åben over for alle forslag.. Håber at der er nogen som kan komme med et par forslag jeg kan arbejde videre med.. På forhånd tak.. Casper Olsen
Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:41

Jeg saa lige at en som hedder Casper spurgt om loen niveau.   Hvad forventer du?  Du kan kikke paa www.accent.dk. og vende tilbage hvis produkter ser ud af noget interessant.   Claire

Fra 4750 Lundby
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:09
Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 20:25

Vi er ved at lancere et nyt spændende produkt og kan godt bruge en medabejder med mod på salg.

ring 70272783 for mere info, tjek evt. yni.dk / brandnew.dk

Tilmeldt 22. Apr 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:59

Hej Yni (Jesper),

Leder du stadig efter salgsmedarbejder?

Kh,

Merle

Fra København
Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 00:34

Merle:

Leder du stadig efter salgsmedarbejder?

Kh,

Merle

Hvis du ikke har fundet nogen opgaver  så smid en pb, det kan være vi kan finde ud af noget...

Tilmeldt 27. Mar 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:30

Jeg søger stadigvæk nogen som kan tage min produkter ud (evt. sammen med andre lignende produkter) og vise (og sælge) dem.

Websitewww.accent.dk

delune

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 00:47
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)