Hejsa, Jeg har i den seneste tid læst en del indlæg om Affiliate Markedsføring. Jeg synes det kunne være rart med en lille sideindtægt, og jeg syntes i forvejen markedsføring er spændende. Jeg ved dog ikke hvor jeg skal starte (det er ikke fordi jeg ikke kan skrive Affiliate Markedsføring på google og se hvad der popper frem). Så jeg tænkte om der var nogen som havde noget konkret og godt, online artikel, pdf modtager jeg gerne. Det er meget basic det jeg søger, også så jeg kan beslutte om det er noget jeg vil satse på. Håber der er et par stykker som kan hjælpe mig. Mvh. Steffen Hvid |
Jeg har ikke noger jeg kan sende til dig, men jeg kan da kigge på at lave en artikel på min side www.affiliate-marketing.dk
Du kan evt kigge på mine 5 tips til at blive accepteret på et affiliate program
Men hvis jeg hurtigt skal give dig et par forslag til at komme i gang er det:
1. Find en niche du har intersse i, det kan være mode, rejse osv. Hvorfor skal du have intersse i nichen? - Det er for at sikre at du kan beholde lysten til at skrive gode artikler til siden.
2. Lav en hjemmeside, du nemt bruge Wordpress til siden hvis du ikke er god til at lave html
3. Hvis du ikke har lyst til at lave din egen hjemmeside kan du bruge google adwords til at genere salg. Vær opmærksom på reglerne på det program du vælger, må du sende trafikken direkte, er der søgeor du ikke må byde på osv.
Håber at det hjælper dig i gang