Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Skype In

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal bruge et IP-nummer som folk kan ringe til mig på. Dvs. at de ringer til et normalt nummer, men jeg bruger PC''en til at svare. Jeg kender SkypeIn, men mener at have læst at der findes billigere og bedre alternativer - kan dog ikke husker hvor jeg læste dette

Er der nogen, som kan foreslå et alternativ? VoIPbuster tilbyder det vist ikke til DK-kunder endnu.

Mvh
Mikkel
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo efterhaanden en del danske udbydere af IP-telefoni - jeg naevner i flaeng: Telmore, Telefin, Jubii-GoIP, Debitel-IP, Musimi, Tellio, Cybercity, og andre.

Hvis du skal have det billigste produkt skal du have Musimi, som jeg mener koster 7.50 i maaneden. Det er dog et noerde-produkt (hvilket de ogsaa selv markedsfoerer det som), hvilket kraever at du selv er klar til at brug noget tid og energi paa det tekniske opsaet.

Den naestebilligste vil jeg mene er Telmore, som du giver 20 kroner per maaned for, og det er bestemt ikke svaert at saette op.

Alternativt kunne du bruge Debitel-IP eller Jubii-GoIP, hvor du saa ogsaa kan ringe ubegraenset til danske fastnettelefoner for et maanedligt gebyr paa 29 kroner.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)