Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil keywords

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

FUCK siger jeg bare, min udbyders mobilgateway er gået i hat og briller, og jeg har en sms konkurrence der starter om 28 timer :/
Er der nogen af jer der ved hvor længe det generelt tager at registerer et keyword ved en udbyder, er det noget de kan gører med minutters varsel hvis de vil eller er det noget der tager x antal timer før det virker ved alle selskaber?

Mvh. Torben

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:11

Det kan gøres med minutters varsel, hiv fat i Lars Bo fra mobilemarketing.dk ... hvis du hilser fra mig er jeg overbevist om at han vil gøre hvad han kan for at hjælpe dig :) 

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 21:02

Tak for svaret.

Mvh. Torben

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 23:08

Hej Torben. Smid gerne mig en e-mail, så finder vi helt sikkert ud af at få en konkurrence kørende ASAP!

// Jesper Skov

Tilmeldt 23. Aug 06
Skrevet kl. 08:00

Hej Jesper

Min udbyder har heldigvis fået løst deres problemer og da koden er 97% tror jeg at jeg vil køre denne konkurrence ved dem, men du skal da være meget velkommen til at sende mig et tilbud på hvad din gateway kan og hvad det koster :)

mvh. Torben

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 11:16

Torben S.:

Hej Jesper

Min udbyder har heldigvis fået løst deres problemer og da koden er 97% tror jeg at jeg vil køre denne konkurrence ved dem, men du skal da være meget velkommen til at sende mig et tilbud på hvad din gateway kan og hvad det koster :)

mvh. Torben

Har smidt dig en amino-mail :-)

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)