Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde omkring indretning.....

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer....

Som nystartet iværksætter, kunne jeg godt bruge samarbejdspartnere indenfor indretning. Det kunne også godt være håndværkere, indretningsarkitekter, malere....ja hvad som helst.

Når jeg er ude hos kunder vil de gerne have tilbud på/og hjælp til alt hvad der handler om indretning. Møbler, tæpper, lys, planter, gardiner mm.

Jeg tager mig kun af selve farvesætningen og placering af møbler.

Hører gerne fra folk i Århus området/ østjylland. 

Forsat god weekend

Nanna 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:57

Jeg kan muligvis hooke dig op med hende der har lavet vores flotte vægmallerier, hun går normalt i skole men er ekstremt dygtig i kan muligvis finde en god aftale hvis det har interesse?

Vi har billeder af malleriene her:

http://gallery.mc-solutions.dk/

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 09:51

Hej Mikkel

Tak for din tilbagemelding. Umiddelbart er det ikke lige det jeg har brug for, men kunne sagtens komme på tale i en given opgave.

Fortsat god dag.

Nanna 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 21:43

Prøv fysart.dk. Thomas laver al slags specialinventar når der skal indrettes så det passer ind i huset (reoler, skabe, borde, møbler, trapper, terasse mm).. De bedste anbefalinger herfra. Jeg har både barbord, legeænk og høj træterasse fra fysart.dk.

Hilsen Louise E

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 22:22

Hej Louise

Tak for din besked. Kunne bestemt være en jeg kunne bruge til forskellige håndværksmæssige indretningsopgaver. Har gemt hans hjemmeside i foretrukne. Og super at han er fra østjylland.

Nanna 

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 09:35

Kære Nana

Jeg kan varmt anbefale Catja Oppermann, selv om i bor langt fra hinanden kan man godt samarbejde http://www.catjaoppermann.dk/

Fortsat god sommer Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Tilmeldt 9. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:58

Hej, 

Jeg er arkitektstuderende fra Århus, som måske kunne hjælpe i forskellige sammenhænge alt efter arbejdets art. Jeg er også i et mindre kreativt netværk i kraft af min uddannelse, og har således gode bekendtskaber indefor f.eks. alternative malerier osv. 

Jeg ved ikke, om du kan bruge mig til noget, men hvis du er interesseret, kunne du jo lige smide en mail med mere information om arbejdets art.

På forhånd tak.

- Espen

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 00:35

Hej Espen

Tak for dit svar. Kunne sagtens forestille mig en form for samarbejde. På min hjemmeside kan du se meget mere om hvad det er jeg kan/arbejder med.

Nanna 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42

Hej Nanna

Jeg er indretningsarkitekt og Neo Feng Shui rådgiver og kan måske være behjælpelig.

Er selvfølgelig i Aalborg, men har ofte kunder længere syd på.

Hilsner

Gitte

www.neovibra.dk 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 20:34

Hej Gitte

Lyder super interessant. Arbejder du meget med Neo?? Er du uddannet erhverv eller privat rådgiver? Du er meget velkommen til at skrive tilbage her eller sende mig en pm til:   visionary.design@yahoo.dk 

Kh Nanna 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)