Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgssporing i Scannet løsning ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er

Jeg har et kort spørgsmål. Er der nogen der har erfaring med at oprette salgsporing til Google Analytics på et Scannet løsning. Salgssporing er sat op for Google Adwords, det er bare alle de andre salg jeg vil have sporing på.

På forhånd tak for jeres svar

Venlig hilsen Michael Guldsteen

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 18:10

Hejsa

Vi bruger selv statistik programmet fra http://www.woopra.com/ og er heldt vilde med alle de oplysninger som vi kan få ud af det - og så er det endda live! Programmet er i beta pt. og der er lidt ventetid når man tilmelder sig. Det kræver kun en enkelt linje javascript i din Scannet shops footer, så er du kørende og kan følge alt trafikken i din shop live.

Mvh. Søren, www.MyPets.dk

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:36

Hej Michael.

Jeg har prøvet nogle andre cms'er/webshops, og normalt er der mulighed for at tilføje egne scritps/htmlkode. Der er ofte en tekstboks, der hedder 'scripts'. Scannet skriver ikke noget om det i hjælpen, men fortæller under funktioner, at der er mulighed for at tilføje egen html. Og hvis du kikker på en af Scannet's referencer http://www.byogmy.dk/ kan du i html-kilden se det nye Analytics script nederst på alle sider. Så det burde være nemt.

Vh Bent

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:55

Hej!

Google Analytics kan faktisk give dig mange oplysninger også om de folk der ikke kommer direkte via Adwords, problemet er at for at lave en sporing skal brugerne gerne have en stump kode med sig, den giver systemet til dem når de går via Adwords f.eks. Kommer de direkte ind eller via andre links så har de ikke den stump kode på samme måde. Du kan stadig se hvor de kommer fra, men ikke mere end det.

Men synes informationer som hvilke sider i betalingsprocessen folk falder fra på osv. altid er relevant og der klarer Analytics sig glimrende i min bog. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)