Hej aktive og travle aminoer.
Jeg sidder allerede nu og udarbejder konkrete julegaveidéer til forretningsforbindelser og medarbejdere til mange forskellige virksomheder. Det er måske lidt tidlligt, men logistikken og prisen skal jo gå op
"En personlig gave er altid en rar ting at modtage. Og som virksomhed giver man ofte sine ansatte eller andre samarbejdspartnere ens gaver. En gave fra umas.dk kan være med til at vise bl.a. dine ansatte - uanset 250 ens gaver eller 10 forskellige - at virksomheden har fingeren på pulsen og skiller sig ud, nøjagtig som de enkelte medarbejdere skiller sig ud fra hinanden. En gave signalerer ofte, hvilke tanker der ligger bag, og kan ofte sige noget om afsenderen!
Produkterne på min hjemmeside adskiller sig meget fra de produkter jeg tilbyder som firmagaver, så har du interesse i, at jeg kontakter dig, så send mig gerne en mail - også selvom du kun er i overvejelsesfasen eller tænker der er meeeget lang tid til jul...
Jeg tilbyder også lidt anderledes receptionsgaver/jubilæumsgaver i stedet for den gængse vin! Du kan levere gaven selv eller...
"Det er altid rart at aflevere en gave personligt, men det er ikke altid, at tiden eller afstanden tillader det. Derfor tilbyder umas.dk at sende din gave direkte til modtageren. Hvis der skal et par ord og en personlig hilsen med til modtageren, skal du selv sørge for tekstens indhold samt vælge et kort." Måske er du blevet inspireret og tænker på www.umas.dk næste gang du mangler den gode gaveidé? Jeg glæder mig til at høre fra dig. De bedste hilsner Trine |
Vær i god tid med julegaven!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)