Hej, måske et meget simpelt spørgsmål, men jeg har endnu ikke knækket det her problem:
Hvordan laver jeg forskellige kategorier på min side? Altså ment på den måde, at jeg måske i venstre sidebar vil have alle de blogindlæg som handler om mit personlige liv, og i højre sidebar vil have alle de indlæg som handler om f.eks. fodboldnyheder?
Hvordan adskiller man dem?
Tak :)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
I dit admin panel er der et punkt i menuen der hedder "kategorier" - her kan du så oprette de kategorier du vil have. Når du så laver et nyt indlæg, kan du krydse af i højre side hvilke kategorier indlægget skal figurere i:)
Hvis jeg forstår spørgsmålet rigtigt, vil du gerne have to forskellige slags kategorier, som så skal være i hver sin sidebar på din wordpressblog.
Det kan klares lettest til privat brug ved at lave dine links i sidebaren manuelt, tror jeg. Der er sikkert også et plugin derude, som kan klare sagen - er bare ikke stødt på det.
Hilsen Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Sorry Malene, det er ikke helt det jeg vil... Kan godt finde ud af det.. Anders er på rette spor, og nu har jeg faktisk fundet den plugin der gør det muligt.
Godt at du fandt et plugin der kunne klare ærterne! :-)
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.