Du må som sådan ændre dit Wordpress template lige så tosset du vil - så længe du husker at angive din kilde (I det her tilfælde designeren af dit wordpress template - er for det meste placeret i bunden af dit template)
Har du ydereligere spørgsmål så fyre du dem bare af - Jeg ka' det der med wordpress ;-)
Tak for tilbudet. Hvis jeg får brug for det kontakter jeg dig. Der er i mellemtiden sket det at jeg har fundet mit indre "nørd"-gen frem og er begyndt at udforske de forskellige muligheder mht. det at sætte en blog op. Er egentligt ret sjovt at få suget noget viden til mig :)
Da jeg kommer til at skulle bruge blog en del fremover, er det nok en god ide jeg lige sætter mig ind i det meste :)
Kunne dog godt tænke mig at høre din mening om hvilke plugins der er gode at bruge.
Jeg har installeret :
All in one SEO ( der er så lige lidt mere der skal læres :) ) Wordpress.org Stats Akismet
Men alt efter hvilket template du har, og hvad du skal bruge det til, så kan der være nogen flere du skal have fat i, og måske nogen der ikke er relevante.