Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fre super medarbejder til leder !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
At være Chef uden at lede!Stjerne sælgeren er ikke altid den fødte leder

Ofte ser vi hvordan den rigtig dygtige sælger bliver forfremmet til leder eller chef. Oftest er dette den naturlige udviklingsgang i en virksomhed. Der er nogle væsentlige mekanismer som er meget forskellige fra at være den dygtige sælger til at skulle få andre til at være lige så dygtige som ”en selv”. Det der tit er en udfordring er at, pludselig skal man ikke kun fokusere på ens egne fordele og ulemper, nej nu skal man også huske hvilke fordele og ulemper alle de ansatte har. Samtidig med at man skal udvikle sine ansatte skal man også pludselig til at udvikle sig selv som chef.

Det er ikke nok at køre af sted med 100 km i timen hvis de ansatte falder af vognen ved 60 km i timen. Husker man ikke at opveje tempoet hele tiden, risikere man at hele afdelingen til sidst består af en selv.

I dag sætter ansatte stor vægt på den motiverende og støttende leder.  Hvis de ansatte ikke oplever at de bliver motiveret og udviklet, er der ikke langt fra glæde i jobbet til en opsigelse. I dag er der langt flere jobs end der er arbejdskraft til, dette gør at man kan gange behovet for dygtige ledere med 100.

Døjer du med ovenstående problemer gå ind på www.implemind.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:51

Hej Søren

Jeg vile bare lige undbyde dig til at lave et ligende indlæg på min karriereportal, da der muligvis kunne være et eller flere emner.

Og hvis du ikke gider så kan jeg med din tilladelse gøre det..

http://karrieredroem.dk

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 01:24

Hej Danny,

Naturligvis vil jeg lave indlæg til din portal. Vi kunne evt. lave en ugentlig blog, eller noget i den stil. P.t har har b.la. indlæg med emnerne:

·         Stress, eller manglende planlægning

·         Den opfølgende sælger (stil krav til dine kunder)

·         At lytte er at sælge

·         Annoncemarkedet bremser op – hvilke krav stiller det til netop dine sælgere

·         Forberedelse, den oversete disciplin!

·         Slukning af ildebrande forhindrer det langsigtede salg

·         Salgstræning vs. Kursus

·         Hvorfor sætte mål som du ikke kæmper for at nå?

·         at være leder over dit eget liv (den proaktive adfærd)

Lad mig høre hvad du tænker omkring et samarbejde? Hvis du har nogel ideer er jeg naturligvis åben ;0)

Mvh.

Søren Heissel

www.implemind.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:40

Hej Søren

Det lyder super spændende med et ugentlig indlæg, det kunne vi sagtens lave.

Samarbejde lyder i mine ører rigtig godt.

Du er velkommen til at kontakte mig på mail : info @ karrieredroem.dk

Vi kunne evt. lave en sektion til dine indlæg under artikler, jeg havde i forvejen lidt i tankerne at måske få den opdelt i kategorier. Ja eller lave en blog.

Ser frem til at høre fra dig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)