HejJeg vil starte en ”afdeling” af min virksomhed på nette for at nå nye målgrupper, men jeg ved ikke rigtig hvilken løsning jeg skal vælge…… Mit ønske er at få en web-shop som er meget nem at betjene for kunden, samt at ”rediger” (også for en novice J) der skal selvfølgelig også være mulighed for at kunden kan betale med kort samt at man kan overføre data til regnskabssystemet ( summarum) og så behøver jeg vel ikke at nævne at den skal se ud som en million men uden at koste detJ og den skal opsættes sådan at den er køreklar fra starten.Så hvis der er nogen der lige ved hvem der kunne hjælpe mig, ville det være supert.
Jo, selfølgelig gør der det. Der mangler en samtale omkring hvilke tanker og krav der er til løsningen. Også derfor jeg beder ham kontakte mig, så jeg kan hører lidt mere, kan ikke skyde et tilbud af baseret på de oplysninger der indtil videre er fremlagt, hvorfor jeg heller ikke har givet noget tilbud Indtil videre ved jeg jo kun, at der skal bruges en shop med kortbetaling og synkronisering med Summa, og ingen af dé punkter er et problem at løse.
Snak du med Martin fra MBC-Design.dk, så fortryder du det ikke. Han kan helt sikkert anbefales. Han er næsten færdig med min webshop, og må godt nok sige, at han er dygtig, rigtig service-minded og prisvenlig. Han laver fedt webdesign og er altid hurtig med tilbagemeldinger, hvis der du har et par spørgsmål. Det er tæmmelig let at lægge varer ind selv om det er helt nyt for mig.