Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Open souce webkatalog til 50 forhandlere

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter et simpelt og billigt webkatalog – gerne i open source.

Kravene er som følger:

-        For ca. 50 forhandlere (der hver får en individuel konto) vil gerne lave en online platform, hvor hver forhandler kan præsentere 0-100 emner fordelt på ca. 4 kategorier.

-        Hvert emne skal præsenteres med billede, tekst og pris samt forhandlerinfo. (nærmest en form for en lille bilbasen.dk (uden at vi dog på nogen måde sælger biler).

-        Vi har ikke brug for et e-handelsmodul – da forhandlerne ønsker at kunde henvender sig direkte.  

-        Løsningen skal være simpel, og det skal meget let og enkelt for hver forhandler selv at oprette emner / annoncer.    

Vi ønsker i første omgang at teste modellen af, og se om der grundlag for at arbejde videre med dette tilbud til forhandlerne.

Derfor er vi på udkig af en færdig standard løsning, som enten findes i open source eller kan køben på abonnement. Eksempelvis kan jeg se, at et site som lav-det-selv.dk er opbygget i standardprogrammet vBulletin, som næsten ikke koster noget.

Er der nogen, som kender en tilsvarende open source eller billig standardløsning, der opfylder ovenstående behov.

Mvh. 

Peter   

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 19:02

Hej Peter.

Jeg har sendt dig en mail.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 19:54

Hej Peter

Har sendt mail til dig.

Der findes et stykke software som kan klare det og er det nyeste indenfor sit felt.

Det er Open Source og opfylder alle dine behov

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

www.easywebhost.org:

Hej Peter

Har sendt mail til dig.

Der findes et stykke software som kan klare det og er det nyeste indenfor sit felt.

Det er Open Source og opfylder alle dine behov

Er det hemmeligt eller må vi andre bare ikke vide det? Jeg vil da være glad for et linkStick out tongue

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)