Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på biler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har erfaring med reklame på biler.....har læst om sponsorcar.dk, men kan ikke rigtig vurdere om det virker?

Mvh

Malene

AnbefalJOB.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Fra  GLOBAL-Network Skrevet kl. 09:18

Jeg har aldrig prøvet Sponsorcar.dk

Jeg prøvede at sætte reklamer på min egen "gamle slæde" og det virkede super positivt. Hvis man kan li' at snakke med folk, kan man ved hver tankning komme i dialog med folk, for de kigger på bilen, og der kan du fange dem.

Fik også mange tilkendegivelser fra mit lokalområde fra folk der havde set bilen, og sidst så alle dem man møder i børnehaver, på vejen hvor man bor ol. får man også et budskab ud til -det gav lidt gode ambassadører.

Jeg kan varmt anbefale at få reklamer på din egen bil! -jeg brugte www.campenskilte.dk

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:18

sponsorcar.dk får man jo sine streamer ud til en bred befolkning men den holder som regl kun 1 måned vis folk overhoved sætter dem på...

og man skal jo efter min mening give ret meget for disse reklamer.

vis du vil have dekoreret din egen bil kan jeg varmt anbefale www.stp-reklame.dk/

Fra Randers
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 22:42

Vi sælger mange magnetiske bilstreamers. En enkel og prisbillig måde at udsmykke bilen på. Derudover har flere kunder også benyttet sig af en alternativ biludsmykning i form af mindre magneter (også i magnetfolie), som de plastrer bilen til med. Herefter kan interesserede gå hen og nuppe en magnet med hjem, hvis de synes at budskabet er interessant. 

Kig ind på www.magmedia.dk og se mere

mvh

Søren 

Iværksætter

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 00:28

hejsa Jeg vil gerne stemme i hvad brøgger siger. Jeg har også Campen skilte på min kærestes bil, og det holder altså 100%

Selveste John Campen har fortalt at dekoration af bil, skæreing, påsætning, og div udkast ikke beløber sig til meget mere end 2800,- eks moms.

Ring og hør ad..........................og kom ud og reklamer for jeres super produkter

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:13

Hej Malene,

Vi har reklamer på vores bil en ny Ford Galaxy, vi reklamerer for vores eget firma (CityTerapi - så kom der lidt mere reklame) med telefonnummer og webadresse og stort logo.

Personligt og for egen regning tror jeg det er vigtigt at have en bil af en hvis stand for at blive taget seriøs.
Man ser tit gamle rustne biler med en bagrudestreamer hvor der eks. står, ring til firma-x hvis du skal have udført kvalitetsarbejde.
Men hvis de ikke er stand til at vedligeholde deres bil hvordan skal man så kunne leverer et kvalitetsprodukt til en kunde?

Vi fik lavet vores reklame hos signgroup, til en meget fornuftig pris og en god kvalitet.

Hvis du leverer en fil med logo så har de en tegning af din bil som de kører igennem en gang billedbehandling, og så du kan se det færdige resultatet før det overføreres til din bil.

Held og lykke med det

M.v.h.

Coach

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:19

De fleste reklame firmaer har sådan et program hvor man kan se det færdige produkt inden...

men jo det er rigtig nok det du skriver med at bilen nok skal være i en vis stand før det kan betale sig at reklamere på den...

Fra Internettet
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 02:25
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Sponsorcar er helt cool. Har talt med dem en del gange vedrørende store kunder på vores mediebureau det er faktisk en god marketingmodel de kører. Streamerne er kun en del af pakken. En anden del er permission marketing, segmenteret.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)