Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsikkert

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen herinde der kender noget til handelsikkert.dk?

Er blevet godkendt af dem - men kan faktisk ikke huske om jeg har søgt om det!

Nu vil de jo så gerne sælge mig en bedre placering på deres side - men er det en "rigtig" forbruger ting, eller er det bare en ny måde at tjene penge på?

Erfaringer med dem?

Venlig hilsen Lone

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:47

Bondekonen:

Er blevet godkendt af dem - men kan faktisk ikke huske om jeg har søgt om det!

Så har du formentlig ikke. ;) 

Nu vil de jo så gerne sælge mig en bedre placering på deres side - men er det en "rigtig" forbruger ting, eller er det bare en ny måde at tjene penge på?

En stor del af deres links går via bannerfirmaer som doubleclick, webgain og partner-ads. Faktisk er det konsekvent de øverste links - interessant. :) Eftersom de omsætter for mindre end 50.000/året, og dermed må have meget få annoncører og besøgende, ville jeg glemme alt om dem. 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:52
Kender dem ikke, men følgende flag rejses: 1) deres kontakt-telefonnummer er et privat mobilnummer. 2) De har ikke noget CVR-nummer. 3) det ser ud til at de ligger pået simpelt surf-town webhotel 4) de skriver de har eksisteret siden 2005, hvilket domæne mæssigt reelt set også er rigtigt, da de registrerede deres domæne i oktober 2005, men det lejer bare at være ligegyldigt at gøre opmærksom på den slags på den type sider, medmindre de er bange for at folk tror de er annoncesvindlere. Det betyder ikke nødvendigvis at de er nogle svindlere, men jeg tror udbredelsen af sitet er begrænset og dermed også brugen. Hvis de har eksisteret siden 2005 og man ikke hører om dem som generel "autoritet" på markedet i 2008, så har de nok aldrig rigtig slået igennem. På Way back machine kan du se at sidens udvikling har været temmelig begrænset siden den første arkiverede version januar 2006: http://web.archive.org/web/*/www.handelsikkert.dk Summa sumarum: Jeg tror ikke der er den store værdi i at reklamere på sitet, medmindre de reelt kan fremvise nogle troværdige trafiktal fra en officiel kilde. Som f.eks. FDIM. EDIT: Det ser ud som om Amino har nogle problemer med at tolke linjeskift fra Safari, så hvis beskeden ser helt håbløs sammenskrevet ud er det derfor.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)