Hej kære iværksættere Jeg er i skrivende stund i tvivl om hvordan jeg skal tackle salget af annoncer på mine online medier. Mine første tanker har gået stærkt på hvordan bl.a. affiliate netværk bærer sig ad med, at finde nye kunder? Jeg ude i samme branche, men er i tvivl om hvordan jeg skal tackle mit salg. Er det opsøgende salg, såsom bare at gribe telefonen og ringe til nogle virksomheder man mener kunne være interesseret i, at annoncere på ens websites eller hvordan hænger det sammen? Håber nogle venlige sjæle, kan hjælpe mig på vej. På forhånd tak |
Salg af online annoncer/reklamer? - affiliates
- 1
|
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Vi henvender os til større kunder, samme segment som de gængse danske affiliate netværk. Mere kan jeg desværre ikke sige. |
Selv om jeg er norsk (bor i Danmark) så håper jeg at jeg kan bidra litt i denne diskusjonen. Med 20 år erfaring fra salg i media har jeg litt erfaring. På de norske forum jeg også ferdes kommer ofte det samme spørsmål opp. Jeg skrev derfor en liten bloggpost om det på min blogg. Den er skrevet på norsk - men, jeg tror de fleste dansker klarer å lese norsk |
Intet mindre end perfekt. Det var lige netop det jeg ledte efter, og at det endda var et fyldestgørende blogindlæg gjorde det absolut brugbart for mig. Tusind tak fordi du valgte at dele dine erfaringer med mig, og dine andre bloglæsere. Tak :) |