Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve jeg kan købe annoncer i?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
 
Jeg er på udkig efter nogle danske email nyhedsbreve jeg kan købe annoncer i for mit eget nyhedsbrev. Målgruppen er bred, men min foretrukne målgruppe er kvinder i alderen 17-45. Er der nogen, der kender nogle gode nyhedsbreve man kan købe annonceplads i til rimelige priser?
 
/:-)
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amisi

Ja, der er nogle stykker, men jeg kender ikke lige priserne. Oplagt kunne selvfølgelig være forskellige sites, der har med udgivelser for kvinder at gøre (Alt for Damer, Q, etc.). Men jeg tror hurtigt at du kan komme til at bruge flere penge på at reklamere i sådanne nyhedsbreve end du kan få af tilmeldinger til dit nyhedsbrev. Men det kan jo være.
 
En anden mulighed for at få en række tilmeldinger (som dog ofte ikke lige er af høj "kvalitet") er ved at tilknytte en konkurrence til dit nyhedsbrev og så skrive til alle de der konkurrence-sites, om de vil ligge den på. De sites har enormt mange besøgende (helt op til små 100,000 om dagen), så der kan du typisk få nogen.
 
Jeg håber, at du kan bruge det, og ellers skriv lidt mere om målgruppen. Så kan jeg måske hjælpe yderligere.
 
Med de venligste hilsener
Søren Kristensen
 
www.merkurnet.dk - erhvervsnetværk for iværksættere
 
www.athenas.dk - formidling af foredrag
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)