Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback - hvor bør jeg lægge mit indlæg?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle,

Jeg har med glæde læst mange indlæg - som kryster - og har fundet mange gode kommentarer til mange forskellige emner (blandt andet stor grinet et par gange) og er nu kommet til at - ikke udnytte - men benytte mig af de gode kræfter som findes her. Håber jeg kan give lidt tilbage som tiden går.

Jeg vil gerne have feedback på mit koncept, markedsføring, wedsite og ideer til nye tiltag etc. men er i tvivl om i hvilket forum jeg bør lægge mit indlæg.

Håber i kan vejlede mig så jeg ikke begynder en tråd hvor den ikke burde være.

Med venlige og varme hilsener

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:33

Hej Per

Er selv rimelig ny her, men glæd dig....der er meget at hente.Ved ikke rigtig hvor du skal placere dit indlæg. Der er jo flere muligheder. Muligvis det der hedder "internetmarketing og salg". Ellers er jeg sikker på dit indlæg nok skal blive fundet.

Har lige luret lidt på din hjemmeside. Ser jo skønt ud. Har dog en lille kommentar. For mig virker den en smule dyster med den sorte baggrund.

Held og lykke herinde.

Nanna 

Tilmeldt 20. Jun 08
Skrevet kl. 16:43

Tak Nanna,

Ja jeg var selv meget i tvivl, sad længe og læste om forskellige undersøgelser om baggrund, alle med gode argumenter for enten det ene eller det andet farvevalg

Der skulle jo tages en beslutning og da min primære kundegruppe er efterlønnere og pensionister valgte jeg at gå for den baggrund som man kan se længts på unden at føle man bliver træt i øjnene, min tanke er at denne kundegruppe bruger mere tid på at informerer sig inden de tager beslutning.

Jeg har fået positive udtalelser og mindre positive og alle er meget velkommen.

Med venlige og varme hilsener,

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:50

Smile  Så slem er den nu heller ikke. Som du kan se på min hjemmeside, arbejder jeg meget med farver, er derfor nok en smule miljøskadet. Du har jo en masse skønne billeder på, som lyser godt op og gir en fornemmelse af sol og varme helt heroppe i det kolde nord.

Jeg er stadig ved at bearbejde min egen side. Den er endnu ikke helt færdig. Har allerede fået en del feedback på den herinde. Det er rart og meget lærerigt.

Kh Nanna 

Tilmeldt 20. Jun 08
Skrevet kl. 17:31

Fin side du har dig der!

Meget interresant område og helt sikkert noget som alle virksomheder som private hjem burde gøre langt mere i. Jeg har selv personlig erfaring, mit tidligere hjem i Brazilien blev gennem gået grundigt, og til min - dengang - store overaskelse med store ændringer tilfølge både energi mæssigt som velvære.

Boa sorte (held og lykke) med det!

PS Har du tænkt på turist branchen? Hoteller etc.

m.v.o.v.h.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 18:15

Hej igen Per

Tak for ordene vedr. min lille hjemmeside. Er ganske nystartet og har endnu ikke sporet mig ind på specifikke brancher. Det er næste skridt når jeg for alvor skal i gang med mine Direct Mails.

I Kolding er der et større hotel (Kolding Fjord), som har brugt Neo Feng Shui i deres indretning. Det har haft en god effekt og ser rasende godt ud.

Jeg er åben for gode ideer og initiativer. Kan slet ikke lade være med at se mine omgivelser med Neo-briller på. Der er rigtig, rigtig mange steder der kunne trænge til en omgang. Banker, tandlæger, hospitaler, indkøbscentre, skoler you name it...... Disse steder er ofte kolde og kliniske at opholde sig i, men vi er der fordi det er et must. Tænk hvis det kunne ende med at blive en spændende oplevelse udover det ærinde man evt skulle sådanne steder. 

Du må jo sige til, hvis I mangler en rådgiver i Portugal Smile

Kh Nanna 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)