Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gækkebrev - en god ide?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad i toget i morges og grublede over hvordan vi kunne gøre vores besøgende og andre opmærksom på vores nye butik i Hvidovre.

Lige pludselig slog det mig, et lille gækkebrev. Hvor man både kunne vinde et "guldæg" og få 5% rabatnettet og i vores butikker.
 
 
 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at den er fiks - men hvor vil du markedsføre det?

Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I gang med at smide den på de konkurrence site jeg altid bruger og så ryger den ud til vores tilmeldte til nyhedsbrevet i morgen formiddag.

Andre ideer er velkommen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er Påsken ved at være ovre og tid til at komme med en lille update.
 
Der har nu deltaget 1.567 i den lille påskeleg i perioden fra torsdag den 6/4 til tirsdag den 18/4. Snit ca. 87 om dagen. Alle har fået en lille email med link til vores hjemmeside. Af dem har ca. halvdelen - 748 tilmeldt sig vores nyhedsbrev.
 
Det synes jeg er ganske pænt.
 
Men hvis jeg kigger lidt videre ser jeg følgende:
 
supersjov.dk - 96 hits
blivenvinder.dk - 65 hits
0kr.dk - 35 hits
crazywin.dk - 31 hits
gratisting.dk - 28 hits
vinderlisten.dk - 21 hits
vindnu.dk - 19 hits
e-pressen.dk - 10 hits
1klik.dk - 8 hits
gratissiden.dk - 5 hits
supervind.dk - 3 hits
 
Disse tal synes jeg ikke er prangende og specielt blot 31 hits fra Crazywin, som sidste gang gav 310 hits. Jeg tror at det må konkluderes at præmierne ikke var store nok, til at det ikke kan tiltrække besøgende ude fra. Men "blot" klare en vis konventering af de besøgende der er på siden - de sidste dage hvor der næsten intet trafik har været fra konkurrence sider har ca. 10% tilmeldt sig. Dette er også godt nok, da disse må sige at være bedre leads end dem fra diverse konkurrence sider. I forhold til primæerne har hvert leads kostet 59 øre.
 
Men dette tror jeg blot ved en lille præmie kan få en stor del af ens besøgende til at tilmelde sig nyhedsbrev på siden, men at der skal en del mere til at tiltrække "udefra". En af de næste dage skal der sendes nyhedsbrev ud til de nye tilmeldte, bliver spændende at se om det giver lidt.
 
Var bare lidt tanker, nok noget alle ved i forvejen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)