Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

butikshylder søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at lave et mini-showroom og mangler hylder - gerne skrå hylder som i en butik, der hænger på skinner på væggen.
Vi kunne også godt tænke os et par gulvstativer eller lign. display til hænge varerne på.

Hvor køber man den slags - gerne i nærheden af Kolding?
Det må godt være brugt, hvis det er i nogenlunde pæn stand - måske nogen har noget de skal af med?

Det drejer sig om en væg på 228 cm + en på 195 cm

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 14:54

Vi har købt en del af vores i IKEA, der kan du få noget der er både smart og billigt. Og så kan det sammensættes på mange måder.

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:36

Du kan også få det i Bauhause ... så billigt at det ikke kan betale sig at købe det brugt :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:47

Jeg har godt nok ikke kigget i bauhaus - men ikea har jeg kigget, i hvertfald på deres hjemmeside, og der var ikek rigtig noget, synes jeg..

Det skal helst være skrå hylder med sådan en kant-stoppe ting forneden, så man tydeligt kan se det der ligger på hylden.
Lige som på en messestadn eller i en butik.. Det kunne jeg ikke forstilles mig de havde i bauhaus, men jeg vil da prøve at kigge..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 18:54

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:07

En skohylde.. Ja, det kunne man vel egentlig godt bruge?
men det var nu godt nok ikke lige det, jeg mente - Jeg mente sådan nogen der sidder på skinner på væggen, så man kan flytte dem op og ned.. og hvor man evt kan sætte sådan nogen dimser i til at hænge ting på, så det bliver lidt mere display agtigt.

Har fundet nogen hos Supersellers, men hvis en eller anden liiige vidste et sted man kunne købe dem brugt eller stod og skulle af med noget butiksinventar, så var det jo super..

Men tak for hjælpen, kan være jeg lige skal kigge på ikea igen og byggemarkeder, måske der er noget der dur..Smile

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 19:16

Hej Nina

Hvad du søger - det kan du købe hos os - og så bor vi sågar i Kolding - tæt ved Bauhus på Mønten. Vi har en del forskellig butiksinventar til salg, også reolstystemer til væggene - det er brugt - men i pæn stand og til rimelige priser -  skriv til os, så kan vi aftale en tid hvor du kan komme forbi - det må gerne være i weekenden

Vh

Nordisk Handelsfirma ApS

Annette

Venlig hilsen Annette & Jan

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:41

Hej Annette,

Super!! Det lyder jo helt fantastisk!
Denne weekend er allerede næsten gået og fyldt helt ud - Min datter skal til skolefodbold og klassekomsammen og jeg må hellere tage med Smile
Men ellers kan jeg komme  som det passer dig! Har i åbent nogle faste dage i hverdagene?
Hvordan ser det ud tirsdag fx.? Eller hvis det skal være weekend, så på lørdag?

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:54

Hej Nina

Jeg har lige sendt dig en mail

Venlig hilsen Annette & Jan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)