Hej Aminoer! Jeg er rimelig ny herinde på siden, men efter at ha kigget lidt rundt kan jeg se i har godt styr på det hele ;) Mig og min kammerat går og leger lidt med ideen om at starte en webshop. Mit spørgsmål går egentlig bare på hvad i vil anbefale mig af løsninger som nystartet? Kan det betale sig at bruge mange penge til at starte med, eller skal man holde sig til det enkle og billige? |
Hej
Hvis I ikke har de store resourcer så start med en lille solid løsning der ikke kræver de store udviklingsomkostninger og brug alle jeres penge på markedsføring. Evt. kan I finde en del inspiration og viden i de ebøger der også er skrevet om emnet e-handel, her kan jeg varmt anbefale 2 e-bøger:
"Webshop-hvordan" - netop kort gennemgår de mest kendte løsninger, OsCormerce, DanDomain, Scannet... og det er også en fantatisk guide til alle der skal starte for første gang, den omhandler forretningsplan, budget, design, løsninger, opsætning af løsninger, markedsføring, PR osv.
"E-pusher 2.0" - omhandler rigtig meget om hvordan du med få midler kan øge dit salg - den burde alle købe :)
I kan evt. downloade nogle gratis afsnit, men køb dem inden I går igang, så er I klædt bedre på til at vælge løsning, markedsføring, leverandør, design osv...
Håber det er en hjælp, held og lykke.