Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma adresse!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal til at starte et firma i Danmark men bor i Sverige hvor firmaet skal drives indtil januar 2009. 

Kan jeg indtil da oprette firmaet på evt. min brors danske adresse selv om jeg ikke bor der? og uden konsekvenser for min bror?  

Mvh

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:08

Der er mig bekendt ingen regler eller krav til dit firmas adresse - så længde du modtager posten der kommer dertil.
Dog kan der være nogle konsekvenser for din bror, hvis han fx. modtager en form for overførselsindkomst (hvis fx det ser ud til at han driver virksomhed samtidig med han får  sygedagpenge) eller hvis han får huslejesikring eller andet.

Du kan dog leje dig et kontorhotel/adresseservice. De koster ikke alverden og eftersender dig posten.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Malmø
Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 20:16

Hej Nicolai

Tak for svaret ;)

Kontorhotel/adresseservice det lyder interessant! Det vil jeg straks undersøge! Tak for hjælpen!

Mvh

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:29

Prøv evt. at hive fat i Pouline fra www.citycallcenter.dk - hun er superflink og kan også hjælpe med at svare din telefon :-) 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Malmø
Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 20:40

Det er helt perfekt! det var lige det vi søgte efter! Vi har nemlig kun 14 dage til at få ordnet det med adressen, ellers ryger vores deadline og aftale med dem der bygger vores webshop. Pyha...

Så mange tak for din viden, og god onsdag aften ;) 

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)