Hej, lige et meget hurtigt spørgsmål: Er det en fordel eller en ulempe, hvis jeg har en side med en masse subdomæner. Altså en side med f.eks. et subdomæne med laksefiskeri, og et andet subdomæne med ølanmeldelser? Altså 2 helt forskellige emner, som er linket til hinanden via forsiden? Hvordan ser google på forskellige emner kontra mere trafik og links? Tak |
Hej,
Det vil jeg også gerne vide mere om, så jeg hægter mig lige på. Med et supplerende spørgsmål:
Hvis jeg nu opretter hjemmesiden "landingpage.dk) i WordPress og så opretter subdomæner eller en side for hver enkelt af mine ydelser. Hvert subdomæne eller side indeholder en landing page, som der linkbuildes til. På landing pagen gøres det nemt, enkelt og attraktivt for besøgeren at udfylde formularen via online beregner, tekst og grafik om udbytte
Der henvises på den enkelte side ikke til de andre landing pages, da det kan være med til at forstyrre billedet.
Vil det have nogle positive/negative følger i forhold til Google og søgeordsoptimering, som gør det til en god/dårlig ide? Tanken bag at gøre det på denne måde er, at holde landing page-setuppet samlet og at spare et antal domæner/webhoteller.
Hvis du har andre input, som kan belyse sagen, må du meget gerne dele den her.
mvh
Bjørn Johansen