Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hugo Boss til halv pris

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så en presemdelse i dag på en netbutik der sæljer en masse fedt tøj som feks. Hugo Boss jakkesæt hvor man sparer tæt på 50%. De har ejen import og der er garanti for at det er orginale varer. Jeg har lige bestildt en jakke hos dem :-) De findes på www.outletguru.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21

"Vi er klart blandt de 2 største grossister indenfor mærkevaretøj og sko i Skandinavien. Vi er faktisk stedet, hvor du først finder det smarteste og nyeste. Og altid til markedets laveste priser, for vi udnytter fordelene ved at være en koncern, der ikke laver andet end at købe og sælge tøj i meget store partier."

Jeg kan ikke undgå at fatte mistanke, men den kan jo være ubegrundet. Deres virksomhedsstruktur er lidt uklar, men det ser ud til at være ejet af HLØ Holding ApS som havde et overskud før skat på 1mio sidste år - det ville dog være mere interessant at se deres omsætning .

Domænet er under 3 måneder gammel, men igen er det bare mig der altid går i forsvarsposition når jeg ser mærkevarer til halv pris - det kan selvfølgelig også være at besparelsen ikke er så stor som annonceret.

... www.hm.com er ikke mærkevarer, men jeg synes deres shop er utrolig godt lavet - jeg har dog ikke bestilt noget derfra, så fasinationen er måske mest af teknisk/forretningsmæssig karakter
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:24
www.hm.com er ikke mærkevarer, men jeg synes deres shop er utrolig godt lavet - jeg har dog ikke bestilt noget derfra, så fasinationen er måske mest af teknisk/forretningsmæssig karakter

Tja. I mine øjne, er den direkte elendig, og sætninger som:
Denne del af hm.com er optimeret til Internet Explorer version 5.5 eller senere. Vi kan derfor ikke garantere fuld funktionalitet i andre browser versioner.
- Gør det ikke bedre.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)