Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høj indtjening.........ingen startkapital. Partner til rekrutterings/vikarbureau søges.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

her er et godt tilbud til den rette!

Jeg søger en partner til mit nystartede vikar/rekrutterings bureau. Alt er tegnet og tilrettelagt:

• navnet er registreret.
  • hjemmesiden er lavet – ikke launchet.
  • de forskellige formular er klar – skal dog trykkes.
  • Alt er næsten klart...mangler bare en partner.

Det eneste du skal er, at gå direkte ind i virksomheden, og starte på arbejdet, som vi selvfølgelig først skal have defineret. Du skal ikke lægge så meget som én eneste krone i startkapital……og vi skal ikke låne noget som helst. Du vil indgå som en ligeværdig partner, med den eneste undtagelse, at det er mig som har patent på navnet samt web-adressen.

Hvem er du:

Du skal kunne noget som jeg ikke er god til dvs. du skal kunne lave opsøgende salg på business to business niveau. Du skal kunne åbne dørene hos virksomhederne – komme i dialog – når først døren er åben kan jeg sagtens supplere dig.

Det er endvidere vigtigt at vores kemi er god, og du skal være top motiveret for at blive selvstændig og for at beskæftige dig med opsøgende salg. Du er nok over 35 år gammel, bor i København og har måske en længerevarende merkantil uddannelse.

Hvem er jeg:

Jeg har beskæftiget mig med mange ting og inden for mange arbejdsområder…..reklame/marketing/SAP-konsulent/ og senest med rekruttering. Det skal lige bemærkes at jeg tidligere har været selvstændig, så jeg har prøvet det før!

Jeg er motiveret for fortsat at beskæftige mig med rekruttering, men helst som selvstændig. Uddannelsesmæssigt har jeg en HA og en HD (a)

Jeg er uformel og har absolut ikke lyst til at arbejde 9 til 17.

Send mig en mail eller ring hvis du har lyst til tale mere indgående om projektet.

Med venlig hilsen

Robert

Mail: rf3007@hotmail.com

Mobil: 21 63 36 07

Fra København K
Tilmeldt 26. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det virkelig passe??? Ingen respons.....hvad er problemet?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)