Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV-reklame på MTV: Hjælp søges til rigtig tekst!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa eksperter,

Snart indgår vi et samarbejde med MTV, hvor de skal vise nogle reklamer for os. Vi har to talebobler i denne TV-reklame, hvor der skal stå en tekst der har en tiltrækkende effekt på børn og unge i alderen 13-18 år.

Vores site er et virtuelt univers på internettet, primært henvendt til teenagere. Det kombinerer chatrum og multiplayer online spil. Universets brugere bestemmer selv deres figurs navn, holdninger og formue og kan i begrænset omfang selv forme deres figurs udseende, farver og tøj.

Jeg har selv tænkt på noget ala: 

#1:

Mød dine venner/mød venner/mød nye venner

"2:

..og hold en fest/ og fest løs.

Men er det ikke en anelse for kedeligt og uinspirerende for unge?

Jeg håber I har nogle sjove forslag. Jeg vil være meget taknemmelig!

Skal bruge det ASAP, så jeg håber at I vil poste jeres forslag så hurtigt som muligt, hvis I har nogen :-)

På forhånd tak :)

- sittinDuck

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:10

Altså, I har købt en reklame på MTV, men har ikke afsat midler til at få den produceret professionelt?

Jeg finder naturligvis gerne den rigtige, professionelle tekst i samarbejde med jer (for penge), men jeg er nødt til at have flere oplysninger - f.eks. om teksten kun skal læses, eller om den også skal speakes, samt især hvordan de typer, der "taler" ser ud - er det Beavis & Buthead-stil eller noget helt andet?

Indtil videre vil jeg satse på en vits:

A: To drenge væder om, hvem der kan læne sig længst ud over en altan...

B: Pludselig vinder den ene...

Min første indskydelse, hvis jeg skulle lave reklamen fra bunden ville være at tegne et par slimede pædofile, og lade dem sige noget i retningen af:

A: Scorede du nogle kuvøser på www.xxx.yy?
B: Nix - de har for travlt med at spille og chatte med deres venner.

mvh Hans

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 09:51

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Indtil videre vil jeg satse på en vits:

A: To drenge væder om, hvem der kan læne sig længst ud over en altan...

B: Pludselig vinder den ene...

mvh Hans

Ha ha ... det er da humor der er til at forstå Big Smile Yes

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:13

Nu er det som sådan ikke fordi vi ikke har afsat midler til at få lavet den professionelt. Vi eksisterer i 31 lande, og reklamen er derfor blevet produceret i udlandet. Vi har også allerede et dansk PR-bureau tilknyttet.

Men da teksten derfor skal oversættes til dansk, kunne det være sjovt at høre om I havde nogle skøre idéer. Det plejer I jo :-)

Jeg tror ikke vi vil ind med en pædofil vinkel over det. Jeg tror ikke det er den rigtige tid at spøge med det, og Arto kører også det show fint selv. Ellers en sjov idé.

Tak for bidraget anyways :-)

- sittinDuck 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:23

- Det er stadig nødvendigt at danne sig et indtryk af reklamens udtryk for at komme med et kvalificeret svar.

sittinDuck:
og Arto kører også det show fint selv

... hvis I har unge, der chatter, så har I også pædofile, der chatter - det er nærmest en naturlov - det interessante er, hvilke midler de unge har til at håndtere det.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)