Hejsa eksperter, Snart indgår vi et samarbejde med MTV, hvor de skal vise nogle reklamer for os. Vi har to talebobler i denne TV-reklame, hvor der skal stå en tekst der har en tiltrækkende effekt på børn og unge i alderen 13-18 år. Vores site er et virtuelt univers på internettet, primært henvendt til teenagere. Det kombinerer chatrum og multiplayer online spil. Universets brugere bestemmer selv deres figurs navn, holdninger og formue og kan i begrænset omfang selv forme deres figurs udseende, farver og tøj. Jeg har selv tænkt på noget ala:
#1: Mød dine venner/mød venner/mød nye venner "2: ..og hold en fest/ og fest løs.
Men er det ikke en anelse for kedeligt og uinspirerende for unge? Jeg håber I har nogle sjove forslag. Jeg vil være meget taknemmelig! Skal bruge det ASAP, så jeg håber at I vil poste jeres forslag så hurtigt som muligt, hvis I har nogen :-) På forhånd tak :) - sittinDuck |
Altså, I har købt en reklame på MTV, men har ikke afsat midler til at få den produceret professionelt?
Jeg finder naturligvis gerne den rigtige, professionelle tekst i samarbejde med jer (for penge), men jeg er nødt til at have flere oplysninger - f.eks. om teksten kun skal læses, eller om den også skal speakes, samt især hvordan de typer, der "taler" ser ud - er det Beavis & Buthead-stil eller noget helt andet?
Indtil videre vil jeg satse på en vits:
A: To drenge væder om, hvem der kan læne sig længst ud over en altan...
B: Pludselig vinder den ene...
Min første indskydelse, hvis jeg skulle lave reklamen fra bunden ville være at tegne et par slimede pædofile, og lade dem sige noget i retningen af:
A: Scorede du nogle kuvøser på www.xxx.yy?
B: Nix - de har for travlt med at spille og chatte med deres venner.
mvh Hans