|
|
Arh det er dumt det der JJ
Nå men har I nogen erfaringer med enavn.dk's webhotel-løsninger?
Jeg skifter nok til dem her inden for et par uger.
Kan det passe at man slipper for at betale for kortbetaling (altså kun det PBS nu kræver?)
Debat
|
Arh det er dumt det der JJ
Nå men har I nogen erfaringer med enavn.dk's webhotel-løsninger? Jeg skifter nok til dem her inden for et par uger. Kan det passe at man slipper for at betale for kortbetaling (altså kun det PBS nu kræver?)
|
|
En af vores kunder har haft store problemer med Enavn, og vi har flyttet en del kunder væk derfra som er utilfredse med deres service ... eller mangel på samme. |
|
Hej Mikkel Tak for dit svar Har du noget du gerne vil anbefale mig? Jeg synes bare at enavn virker meget overskueligt og koster ca 2500/år, det er jo ikke det helt store. Skal ikke ud i nogle dyre løsninger.
|
|
Hvad er det du skal bruge? Til 2500kr om året kan få en del hos de kvalitetshoteller. Hvis du har tid/lyst skal du være velkommen til at ringe til mig? vi sælger selv webhoteller men er ikke blege for at anbefale andre hvis ikke lige vores løsninger passer. Mit nummer er 70 220 627
/ Mikkel |
|
Hej Mikkel Mener enavn.dk er godkendt af PBS sådan at man ikke skal igennem DIBS og sådan noget, nogen der kan forklare mig noget om det?
1) Skal først og fremmest kunne flytte mit nuværende domæne til det nye. Skal bruge webhotel med løsning hvor jeg ikke selv skal programmere og det fis (bare hvor jeg kan skrive i nogle felter og så kommer det frem). Der skal kunne tilkobles en mail: navn@loebeskoen.dk , backup på telefon og mail, evt udvidelse til svensk, norsk, tysk, engelsk, fransk. Designskabelon(er)- gider ikke bruge penge på dyre design, søgeoptimerede felter til hvert link (så man kan skrive til netop ét produkt), kunne oprette forskellige brugerkonti hvor der kan gives forskellige rabater, kampagnetilbud,Evt nyhedsbrev, mindst 50 artikler, danske kortbetaling og senere med udlanske, og har slet ikke styr på alt det med de fine forkortelse osv :) Jeg er ikke en nørd
|