Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til spændende virksomhed søges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop kommet hjem fra Chicago, hvor jeg har skrevet kontrakt med en større virksomhed. Vi befinder os her indenfor innovativ erhvervs beklædning. Virksomheden er den største og mest kendte på det Amerikanske marked.. De har endnu ikke etableret sig i Europa, udover et mindre kontor i Spanien. Jeg har fået tildelt Scandinavien og resten af Europa kan følge med, når vi har bevist vores værd.  De bakker 100% op omkring udvikling af markedet.

Da jeg nu var derovre besøgte jeg også en spændende træfabrik. De fremstiller unik køkkenindretning (møbler) der endnu ikke findes i Europa. De var også villige til at give en esclusiv ret til Scandinavien og evt. Tyskland.

Jeg har købt de nødvendige domæner, websites er oppe og køre. Sideløbende arbejder jeg på en webshop, som tilbyder produkterne detail. 

Jeg har på min tur skabt stærke relationer til indehaverne samt efterladt et godt og seriøst indtryk. 

Fælles for de 2 virksomheder er at de er nytænkende og kan vælte markedet i Europa. Blue Ocean er kodeordet.

Jeg har hjemtaget vareprøver på beklædning og booket de første møder i Danmark og et enkelt i Stockholm.

Det første møde med et større vaskeri gik fremragende, de roste kvaliteten og jeg er blevet bedt om at lave en pris på ca. 5000 stk. tøj. De tilbyder samtidigt showroom og kontor gratis i en periode. Da de er meget interesseret i godt samarbejde. 

Grunden til jeg søger en partner, er at jeg er en fantastisk sælger og forstår at skabe opmærksomhed omkring mine produkter. Men har en svag side omkring ansatte, økonomi og struktur.

Jeg har været selvstændig i 6 år og er stadig sleeping partner i en mellemstor engrosvirksomhed (1/3 del). Virksomheden har lyse fremtidsudsigter, men har tabt en del penge i opstart og skal refinansieres. Derfor mangler jeg kapital og en stærk buisness partner til mit nye project. Der er en mulighed for at jeg lader mig købe ud af engros virksomheden, efterhånden som dette nye project tager fart.

Jeg er sikker på produkterne og deres potentiale. Så har du noget kapital, ca 1/2 mio. Og er klar på et aktivt partnerskab, så lad mig høre fra dig. 

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:43

Hej Tommy.

Det lyder rigtig spændende, og kunne godt passe ind i mine ideer.

Jeg driver et selskab med produktion, salg og service. Har nogle rigtig gode kontakter til forhandler emner og lign.

har drevet ovenstående i omkring 10 år. Egne udviklede produkter. Virksomheden afhændes eller omstruktureres inden for den allernærmeste fremtid.

Hvad er tidshorisonten på dette projekt.

Giv mig et kald på tlf. 4019 2157, og lad os tage en uforpligtigende snak til en start.

Med venlig hilsen

Jørn Lind

Direktør

Jeg bor vest for storebælt, men kan sagtens være en styrke i et evt. fremtidigt samarbejde.

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 01:52
Tak for de mangen henvendelser, jeg vender tilbage i starten af næste uge.

Agenturhandel med esclusive isenkram varer, konsulent for fiskebranchen & catering til større arrangementer.

Fra Helsingør
Tilmeldt 1. May 08
Skrevet kl. 13:27

Jeg er stadig på markedet efter en partner.

Det drejer sig om Chefwear.com og Johnboos.com - Der begge ønsker rep. i Scandinavien!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)