Ved ikke rigtigt hvad man skal svare, skal en murer så være lønnet sådan, at han først får løn når huset er færdigt? Så vidt jeg ved kræver fagforeningen indenfor murerfaget e minimums timeløn, altså en løn som de min. får i timen, for det projekt de arbejder på. Men Jørgen så også din historie o sort liste vedr. banker, er det så rimmeligt at en ung mand allerede fra start skal sortlistes i banken, fordi han skal sælge for dit firma, du har jo valgt at blive selvstændig ikke han??? Vil da lige sige, var super glad for min tid hos scandia, Ren provition, men så mange som ikke kunne betale deres regninger, netop fordi de havde oppe dage og nede dage, som alle sælgere møder. incl undertegnet. Men kan da sige, de værste job er dem hvor du skal lave en 100 liste (en liste over alle dem du kender og som er lette emner). det er ikke meningen man skal være en god sælger overfor venner og familie, gode produkter, bør kunne sælges til fremmede også.
Rolig nu Mikkel, Du ville ikke have råd til at ansætte mig :-D, men vil da lige sige, du er n af dem, som glemmer at den mand du laver en løn til på, lad os sige 8000,- for en hel mdr. hvordan skal han betale for husleje, mad, tøj til børnene og alt det andet der følger med. Han skal derimod, fortælle konen "dette er kun i opstarten, det skal nok komme". så kan han evt. græde sig selv i søvne senere, mens du føler dig som en mand... En uge, håber da det er KIMS chips, MASTERFOOD, eller lign. stort navn du er ejer af (mangler bare nederst på din side). ellers tager et seriøst firma en tid til produkt kendskab, så en mand der besøger mig (som kunde) ved hvad han snakker om..
Peter Bøgh Larsen boghthoft.dk hop2play.dk golfhouse.dk |
golfhouse:Rolig nu Mikkel, Du ville ikke have råd til at ansætte mig :-D, men vil da lige sige, du er n af dem, som glemmer at den mand du laver en løn til på, lad os sige 8000,- for en hel mdr. hvordan skal han betale for husleje, mad, tøj til børnene og alt det andet der følger med. Han skal derimod, fortælle konen "dette er kun i opstarten, det skal nok komme". så kan han evt. græde sig selv i søvne senere, mens du føler dig som en mand...
Nu ved jeg ikke hvor du får de tal fra men jeg må indrømme at det virker lidt uprof at smide rundt med tal uden at have hold i noget af det.
Vi har to typer produkter, på den ene type er 8.000kr typisk provisionen for at få salget i hus. På den anden skal du virkelig ligge på den lade side hvis du skal tjene så lidt, men igen ... jeg leder til jeg finder en dygtig sælger. For ja ... hvis sælgeren ikke kan sælge så er det meget fair han græder sig selv i søvn, så kan det være han vågner op og indser at der måske er noget han er bedre til end at lege sælger.