Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med forum

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Forum er som emne allerede blevet behandlet i en del indlæg. Jeg har dog nogle spørgsmål, som jeg ikke har kunne finde svar på. Jeg ønsker at lave et forum med et bredt udvalg af muligheder f.eks. upload af videoer, polls, medlemsprofiler osv. Mulighederne jeg ønsker er meget lig de muligheder der er på forumsider som arto.dk, dating.dk og kandu.dk. Jeg er ikke uddannet indenfor IT, og vil meget gerne kunne administrere sitet selv. Mine spørgsmål er i den forbindelse som følgende:

1. Hvilken størrelse vil i råde mig til at mit webhotel som udgangspunkt skal have, for at understøtte opstart af et forum?  

2. Hvilken platform er den mest brugervenlige for en uden erfaring indenfor udformning af hjemmesider

3. Nogle anbefalinger til host i forbindelse med ovenstående?

Håber at mine spørgsmål er relevante. Har søgt information andre steder på nettet og hos webhosting udbydere, men føler jeg har brug for andres viden indenfor området (andre der ikke forsøger at sælge produkter).

På forhånd takSmile 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:12

Det er ret nemt svaret på det der :)

Når du finder ham der skal udvikle det for dig kan han svare på dine spørgsmål, for det afhænger altsammen af hvad han er dygtigste/mindst dårlig, til :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 23:32

Hej,

Det er ikke så firkantet som ovenfor beskrevet. Smile
Man kan godt svare på dine spørgsmål