Efter en del år i felten, har jeg været med til at hjælpe forældre til at belyse deres problemer i deres familier og forbedre dem. Jeg har fået at vide, om jeg overvejede at lave noget rådgivning, og tænkte det kunne være sjovt at prøve, om den viden jeg har rækker så langt. Så derfor tilbyder jeg folk gratis familierådgivning for at teste om jeg kan hjælpe familier mm. Hvad kan jeg garantere ? At i bliver lidt klogere på jer selv, og giver mulige redskaber til at løse problemet. Det forgår ved i sender en mail om hvad problemet omhandler. SÅ kommer i ud til kaffe (i tager kage med - lidt skal jeg have ud af det ALT er fortroligt og kommer ikke videre !!!! Krav til dig/jer I skal være indstillet på at skulle arbejde med jer selv, jeres grænser, og jeres personlighed. Forandring kommer IKKE nemt ! Garanti for det virker ? Nix - men håber det da. Sted : Nær Hinnerup Send en mail til : stefangranholm
|
Hej med dig
Jeg vil lige høre om det kan passe at jeg ikke kan får børnepenge når mine børne ikke bor hjemme ved mig lige pt.
De er på noget som hedder tinghøj fordi min den store pige har begået selvmorde ,men jeg har da stadig forældre myndligehed over for mine børn
HJÆLP mig