Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP: med at finde investore til mit projekt.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville høre om der er nogen, der kender til nogne seriøse sider. For jeg har været inde på en der tog mine penge og det skal sgu ikke ske igen.Sad

Men det er stort internet projekt der skal bruges ca. 250milioner dkr. Så det er jo et stort projekt. Jeg vil ikke sige helt hvad det går ud på, for jeg har ikke fået patent på måden det er sat op på. Og heller ikke koncept patentet. Men jeg kan dog sige at google og yahoo godt kan se at stramme sig op.

men hvis der er nogen der kender til enten nogne ærlige sider eller kender nogen der er nogen der er intreseret i at investere i et projekt så skrivEmail 

eller

jesperjet@sol.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:47

(Tråd flyttet til Business-Konkakten.)

Jeg ved ikke om du allerede har skrevet en uddbydende forretningsplan og lagt budgetter - for det er jeg næsten enhver investor i den kategori vil kræve.

Held og lykke med søgningen efter de mange millioner.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 20:12

ja jeg har en foretnings plan

og jeg har lagt et budget for ellers kunne jeg jo ikke skrive hvor mange penge jeg skulle have.

men tak for dit indlæg.Geeked

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:52

Har du et projekt, hvor du har behov for 250 mio kr., vil jeg anbefale, at du får fat nogle af de firmaer, der arbejder med kapitalfremskaffelse. De går først ind og kikker på dit projekt og har sandsynligvis forslag til, hvordan projektet køres igennem. Der er næppe firmaer, der bare lige skyder 250 mio. ind i en sådant projekt uden videre - selv med en udarbejdet forretningsplan. Derfor er det fint at bruge de firmaer, da de har et stort netværk med investeringsvillige folk. Søg på nettet med "corporate finance" og du finder en masse, du kan henvende dig til.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 12. Jun 08
Skrevet kl. 13:48

altså det er jo ikke i så store posioner folk der har 100,000,00 dkr. plus, minus. men gerne plus Big Smile

men i værtfald tak for dit tip Idea

hilsen fra Jesper Nielsen Geeked

jesperjet@sol.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)