Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

madvarerproduktion og salg - hvor finder jeg regler, information of lejelokaler osv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i dag et ok betalt, ok spændende job (marketingchef i mellemstor int. virksomhed).... men trives ikke.... Hjertet er bare ikke med. Og hvorfor arbejde røven ud af bukserene for andre, når man kan gøre det for sig selv....

Ligesom tusindvis andre vil jeg gerne have "mit eget"... men hvordan kommer jeg i gang? Jeg har lidt opsparing og adgang til financering, så det er en mindre ting der skal løses.

Jeg har en idé indenfor madvarerproduktion - hvordan finder jeg regler herom? Ideelt vil jeg gerne starte firmaet ved siden af jobbet - hvordan finder jeg lokaler man kan leje "deltid"...

Jeg har brug for en mentor/vejleder... en, som har erfaring indenfor madvarer.... nogle forslag?

På forhånd tak!

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keepsmiling.

Regler vedr. madvareproduktion  og krav til køkken mv. kan du få/finde hos Fødevarestyrelsen.

Det er nødvendigt at vide, hvilken form for produktion, der er tale om, for at kunne komme med råd vedr. leje af deltids lokaler.

Min bedre halvdel er også selvstændig og beskæftiger sig med rådgivning af bl.a. fødevarevirksomheder vedr. produktion og hygiejne, og afholder kurser i fødevarehygiejne (godkendt af Fødevarestyrelsen). Hun kan sagtens hjælpe dig med vejledning vedr. regler mv, og hvis du er på Sjælland muligvis også med ideer til mulige deltids lokaler til leje. Du er velkommen til at ringe på 30 62 03 08 man-fre 9-16.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)