Hej alle, Tænkte at dette muligvis kunne være relevant for nogle af Jer herinde. Min hviderussiske outsourcing partner har spurgt om jeg ikke ville arrangere et møde for dem herhjemme så de kunne udvide deres kunde portefølje - de vil smadder gerne møde nye samarbejdspartnere da de er i rivende udvikling. Så jeg holder et møde på IT Universitetet, Tors. d.19 Juni kl 16, hvor de for mulighed for at at vise deres kundskaber frem. Jeg kan stærkt anbefale dem og jeg benytter dem selv til mit speciale projekt. De er billige og utrolig kompetente inden for mobil telefon udvikling. De snakker fortræffelig engelsk og tidsforskellen er kun på en time. Mødet varer kun en time og gratis. Hvis i er interesseret så kom og værd med - i kan tilmelde jer på info@stromsvigt.com (kun plads til 15) - Nedenfor kan i se den officiele invitation. - - - - - - - - - - - - Torsdag d. 19 Juni, kl 16 på IT Universitetet i København kommer det hvide-russiske udviklingsselskab, Cactussoft på besøg i Danmark. De søger samarbejdspartnere og kunder inden for mobil udvikling. Det er et top notch udviklingsselskab, som virkelig har styr på mobil udvikling til konkurrencedygtige priser. - - - - - - - - - - - - Håber at se Jer |
Mobil udviklings partner i hviderusland. Kom og mød dem..
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)