Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsmails og salgsbreve via email

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er frustreret så råd og vejledning søges. Vi mangler et e-værktøj til at sende nyhedsmails og salgsbrve via email. Vi har pt. en kundebase på ca. 300 BtB emner, men har så mange 10 gange så mange kundeleads i pipeline, at vi skal bruge et ordentligt system og gerne et der generere statistik på hvor mange der åbner mailen, sletter den...etc. og et system hvor folk automatisk kan fra/tilmelde sig mailinglisten. Derudover må det gerne rumme den mulighed at folk kan gå tilbage i historiken og se tidligere nyhedsmails - dvs. et site hvor brugeren kan åbne og se tidligere udsendte nyhedsmails (sitet hoster vi selv). En typisk nyhedsmail skal rumme et eller flere billeder med tilhørende tekst til hvert billede - og kan rumme link til website.

Har du erfaringer med systematisk udsendelse af nyhedsmail - gerne eksemplificeret med link til egne eller andres websites så er jeg meget interesseret. Skriv eller mail gerne til mig...på forhånd tak!

mvh

Michael - www.adaptech.dk 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:22

Så vidt jeg kan se, opfylder vores produkt, eBrev, dine krav. Vi har desuden et særtilbud til Amino'er, der betyder, at du med din nuværende liste kan sende mere end 10 nyhedsbreve, før du skal have tegnebogen op af lommen. Du får 5.000 B-frimærker (værdi: 600 kr.), hvis du skriver dit Amino-brugernavn i forbindelse med oprettelsen af en konto. :)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:25

Det lyder som noget eBrev kan klare for dig.

Folkene bag er også aktive på amino og plejer at være ganske flinke med at hjælpe nye folk godt igang.

Jeg er selv en flittig bruger af systemet og kan varmt anbefale det.

Edit: Jeg var for langsom... Men så kan jeg da rose Davids gode kundeservice lidt - Jeg fik is hos dem forleden! :-) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:24

Det ser ud til at kunne bruges - andre forslag er stadig velkomne

David! Er det muligt at lave et par dummy nyhedsbreve til sig selv og vennerne for at se hvor det tager sig ud i virkeligheden og få føling med funktionaliteten i eBrev?

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 19:40

Naturligvis - når du har oprettet en konto, kan du teste lige så tosset du vil på en testliste. Når du er tilfreds, opretter du en "rigtig" liste, og så er du i gang. Der er desuden mulighed for både at preview'e nyhedsbrevet direkte i eBrev og som prøveforsendelser til dit e-mail-program. :) 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 20:54

Vil blot indskyde, at vi også bruger ebrev.

Kan varmt anbefales! Yes 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)